  • 11. Data: 2012-05-02 22:43:09
    Temat: Re: Ile można by wziąć za notebooka?
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > [...]
    >
    > Wystawiasz na Allegro, ustawiasz dużą cenę minimalną.
    >
    > Prosisz kogoś, żeby wylicytował za 5tys zł. Po kilku dniach/tygodniach
    > wiesz dokładnie ile można zaproponować za notebooka. Impreza kosztuje cię
    > kilkadziesiąt groszy.

    Nie znam się na licytacjach na Allegro, więc nie rozumiem
    Twojej metody.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 12. Data: 2012-05-03 07:35:05
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    -4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

    Czy mógłbyś napisać jakie klucze podałeś na Allegro
    żeby znaleźć ten notebook?
    Próbowałam znaleźć takie oferty w celu zorientowania
    się w cenach, ale pokazują mi się tylko baterie.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 13. Data: 2012-05-03 07:44:31
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-03 07:35, Ewelina wrote:
> [...]
    > żeby znaleźć ten notebook?
    > Próbowałam znaleźć takie oferty w celu zorientowania
    > się w cenach, ale pokazują mi się tylko baterie.

    Wyszukiwarka:
    Lenovo R61i

    po lewej wybierasz kategorie notebooki i zostaje ok 8 pozycji

  • 14. Data: 2012-05-03 08:34:09
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Wyszukiwarka:
    > Lenovo R61i
    >
    > po lewej wybierasz kategorie notebooki i zostaje ok 8 pozycji

    Bardzo dziękuję. Nie zauważyłam możliwości wyboru kategorii.

    Mój notebook to R61, a nie R61i, ale nie wiem na czym polega różnica.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 15. Data: 2012-05-03 10:05:47
    Od: "The MusK" <o...@g...com>

    > Mój notebook to R61, a nie R61i, ale nie wiem na czym polega różnica.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewelina

    Generalnie jakością wykonania, na forum użytkownicy nie zalecali serii R z "i".
    Miałem taki model z "i" i nie zauważyłem aż tak rażących zaniedbań w wykonaniu, a
    może po prostu
    trafiła mi się solidna wersja?

  • 16. Data: 2012-05-03 10:43:11
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

> [...]
    > Miałem taki model z "i" i nie zauważyłem aż tak rażących zaniedbań w
    > wykonaniu, a może po prostu trafiła mi się solidna wersja?

    Bardzo dziękuję. Teoretycznie to jest na plus dla mojego notebooka.

    Ponawiam pytanie:
    Jakie są największe zalety i wady mojej konfiguracji i jakie składniki
    powodują jego największe odstawanie od tego rodzaju sprzętu dzisiaj
    dostępnego na rynku.

    Być może w ogóle nie powinnam go sprzedawać i kupować czegoś nowego?
    Mój notebook ma już prawie 4 lata.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 17. Data: 2012-05-03 11:05:47
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-05-2012 o 20:56:29 boxfish <c...@g...pl> napisał(a):

    -4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

    > Gdybym miał kupić to bez zastanowienia dopłaciłbym do sensownej matrycy
    > i systemu w zestawie.
    Obok jest aukcja z systemem i matową matrycą tylko ramu ma mało, ale cena
    zbliżona,
    chciałem tylko zasygnalizować autorce posta że 1200 to za dużo, można kupić
    o co najmniej 200-300zł taniej, za chwilę lato, zastój w sprzedarzy, ceny
    jeszcze spadną.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 18. Data: 2012-05-03 11:21:53
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

> [...]
    > kupić
    > o co najmniej 200-300zł taniej, za chwilę lato, zastój w sprzedarzy, ceny
    Bardzo dziękuję. Chodzi mi o to by zorientować się w możliwie
    realnej cenie.
    Czy mógłbyś podać adres do wspomnianej przez Ciebie aukcji?
    Nie widzę nic w zbliżonej cenie.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 19. Data: 2012-05-03 11:44:25
    Temat: Re:[OT] Ile można by wziąć za notebooka?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "janusz_kk1" napisał:

    > za chwilę lato, zastój w sprzedarzy

    omujborze...
    Standard (za przeproszeniem) Allegro?

    JoteR

  • 20. Data: 2012-05-03 11:44:51
    Od: "The MusK" <o...@g...com>

> [...]
    > dostępnego na rynku.
    >
    > Być może w ogóle nie powinnam go sprzedawać i kupować czegoś nowego?

    Wszystko zależy do jakich zadań ma służyć owy laptop, jeżeli tylko do
    internetu, przeglądania poczty, pogadania z psiapsiułą przez skypa lub gg
    Twoja konfiguracja jest wystarczająca.