  • 31. Data: 2012-05-03 15:43:43
    Temat: Re: Ile można by wziąć za notebooka?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ewelina napisa?(a):

    > To już daje możliwość wyrobienia sobie poglądu
    > na sprawę realnej ceny.

    Tak, wyglada na to, ze mozna wystawiac po 1200 zl ale sprzedaja sie te,
    ktore kosztuje w przedziale 600-800 ;)

    > Czy wiesz może jak długo oferty są dostępne po zakończeniu
    > sprzeadaży przed przeniesieniem ich do archiwum?

    Strzelam, ze ok miesiaca.

    > Ponadto, w sytuacji gdy coś jest szczególnie ważne, jak
    > można wydobyć ofertę z archiwum?

    Wyrok Sadu.

    > Jak widzisz, nie jestem biegła w sprawach Allegro.

    Trening czyni mistrza, maja tam tez pomoc i dedykowane do pomocy forum,
    bodajze nazywa sie 'cafe' ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 32. Data: 2012-05-03 16:14:50
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-05-03 14:04, Ewelina pisze:
    > Już rozumiem. Mój znajomy wylicytowałby te 5 tys. zł
    > tuż przed końcem licytacji.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewelina

    ale strasznie marudzisz

  • 33. Data: 2012-05-03 21:12:30
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-03 14:16, Ewelina pisze:

    > Oczywiście, że nie.
    > Pytam tylko czy analogiczny sprzęt na rynku jest po 4 latach
    > na tyle lepszy, że warto wymieniać.

    Warto wymieniać wtedy gdy ten jest dla ciebie niewystarczający, innych
    sensownych powodów nie widzę. Brakuje ci czegoś w wydajności ?

    Baterie można dokupić.

  • 34. Data: 2012-05-03 21:18:11
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-03 11:05, janusz_kk1 pisze:

    > Obok jest aukcja z systemem i matową matrycą tylko ramu ma mało, ale
    > cena zbliżona,
    > chciałem tylko zasygnalizować autorce posta że 1200 to za dużo, można kupić
    > o co najmniej 200-300zł taniej, za chwilę lato, zastój w sprzedarzy,
    > ceny jeszcze spadną.

    Oczywiście że spadną, ja natomiast zwracałem uwage nie na matowość tylko
    rozdzielczość matrycy, kartę grafiki (z tym idącą).

    Ja bym wystawił za 1000 zł z aukcją. Szybko rynek zweryfikuje. Większość
    laptopów dostępnych w cenach 500-700 zł to laptopy poleasingowe i 14".
    Ich kondycja bywa bardzo różna więc za laptopa tej klasy z pewnego
    źródła można zapłacić więcej, ile więcej ? trzeba wystawić i sprawdzić.

  • 35. Data: 2012-05-03 22:38:13
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 03.05.2012 14:04, Ewelina pisze:
    > Już rozumiem. Mój znajomy wylicytowałby te 5 tys. zł
    > tuż przed końcem licytacji.

    Źle.

    Użyłem skrótu myślowego. Twój znajomy nie wylicytowałby 5tys zł, tylko
    określiłby 5tys zł jako najwyższą cenę którą gotów byłby zapłacić za
    laptopa.

    Kupujący widzieliby cenę podbijaną o jakieś małe kwoty.

    Innymi słowy, cena widoczna w allegro jest to cena podana przez drugiego
    licytującego (patrząc malejąco wg podanej ceny maksymalnej) + kwota
    przebicia, o ile w/w cena + kwota przebicia nie jest większa od kwoty
    zaproponowanej przez pierwszego licytującego (patrząc j/w)

    p. m.

  • 36. Data: 2012-05-04 15:45:47
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Strzelam, ze ok miesiaca.

    Lepiej nie strzelaj. Link, który sam podałeś temu przeczy.
    Wynika z niego, że ten okres to co najmniej 2 miesiące.
    Może więcej, bo mogło wcześniej nie być tego rodzaju
    ofert, chociaż to mało prawdopodobne.

    Ewelina

  • 37. Data: 2012-05-04 19:14:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.05.2012 13:46, m pisze:
    > Żeby uchronić się przed płaceniem prowizji dla Allegro (za sprzedaż),
    > ustawiasz cenę minimalną na 5001zł, w ten sposób masz pewność że nikt
    > nie kupi i skończy się na wycenie.

    Tylko, że za cenę minimalną się płaci.

    Przy 5000 wyszło mi:
    Opłata za cenę minimalną 50,00 zł

    Zaś przebijanie przez znajomego itp. są zabronione/

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 38. Data: 2012-05-04 19:17:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ewelina napisa?(a):

    > Lepiej nie strzelaj. Link, który sam podałeś temu przeczy.
    > Wynika z niego, że ten okres to co najmniej 2 miesiące.

    Bingo, drogi Watsonie ;)

    j.

  • 39. Data: 2012-05-04 21:56:38
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/05/04 19:14, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Zaś przebijanie przez znajomego itp. są zabronione/

    podaj punkt regulaminu

  • 40. Data: 2012-05-04 22:11:32
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-04 21:56, KiloSierra wrote:

    > podaj punkt regulaminu

    Ja Ci nie podam, spotykałem się z przypadkami, gdzie allegro banowało
    konta gdy ludziki robili to nieporadnie. z tego samego komputera/ip.

    Gdy zaś znajomy z innej sieci/komputera etc. coś tam podbija raz na
    jakiś czas, bez rozpisywania się czy napisza zabronione czy nie - nie do
    wykrycia.