  • Data: 2009-11-05 09:32:17
    Temat: Re: Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R
    Od: robertbig <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 09:06, Nakiel <a...@g...com> wrote:
    > Witam Wszystkich.
    > Pytanko dotyczy KTM z roku 2007.
    > Sprzęcik ma przelatane 102 motogodziny, a przebieg niespełna 2 tyś km.
    > i jeszcze nic  nie było robione w silniku.
    > Czy długo taki stan się utrzyma przy dalszej eksploatacji?
    > Podkreślić trzeba, że nie jeździł nim amator.
    > Pytam dlatego, że nie wiem na co sie nastawiać kupując w/w maszynę.

    Kilka rzeczy jak np udokumentowane naprawy. Częśći pozostałe po
    rozbiórce . Rzeczowe informacje od kupującego na jakim etapie życia
    jest silnik np.która selekcja tłoka . I czy jest jeszcze nicasil w
    cylindrze ? Ale na to raczej trudno liczyć . Powoduja ze taki zakup
    staje sie mniej ryzykowny.

    Tak czy siak , jeśli nawet ładnie chodzi ,to trzeba zainwestować w
    rozbiórkę silnika i weryfikacje elementów. Jesli jest ok składasz .
    Jak coś nie teges to wiesz ile możesz na tym jeszcze polatać do
    ewnentualnej wymiany. A co kwlifikuje sie do wymiany od ręki to
    wymieniasz i finał.
    Tylko wtedy ci silnik nie wybychnie na pewno. I nie utoniesz w
    kilkutysieczych kosztach remontu.
    To jedyne rozsądne podejście do tego typu sprzetów.

    --
    Big