eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R › Re: Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelf
    oon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusen
    et.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!v36g2000yqv.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    From: robertbig <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R
    Date: Thu, 5 Nov 2009 01:32:17 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <c...@v...googlegroups.com>
    References: <f...@a...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 188.47.3.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1257413537 20609 127.0.0.1 (5 Nov 2009 09:32:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Nov 2009 09:32:17 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v36g2000yqv.googlegroups.com; posting-host=188.47.3.242;
    posting-account=JifccwoAAACfub9ef75eUXHnwbSyf9g0
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; [xSP_2:da1f8c026a6f7147d7f0b788082d33ab_157];
    787904703),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613523
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Lis, 09:06, Nakiel <a...@g...com> wrote:
    > Witam Wszystkich.
    > Pytanko dotyczy KTM z roku 2007.
    > Sprzęcik ma przelatane 102 motogodziny, a przebieg niespełna 2 tyś km.
    > i jeszcze nic  nie było robione w silniku.
    > Czy długo taki stan się utrzyma przy dalszej eksploatacji?
    > Podkreślić trzeba, że nie jeździł nim amator.
    > Pytam dlatego, że nie wiem na co sie nastawiać kupując w/w maszynę.
    >
    >

    Kilka rzeczy jak np udokumentowane naprawy. Częśći pozostałe po
    rozbiórce . Rzeczowe informacje od kupującego na jakim etapie życia
    jest silnik np.która selekcja tłoka . I czy jest jeszcze nicasil w
    cylindrze ? Ale na to raczej trudno liczyć . Powoduja ze taki zakup
    staje sie mniej ryzykowny.

    Tak czy siak , jeśli nawet ładnie chodzi ,to trzeba zainwestować w
    rozbiórkę silnika i weryfikacje elementów. Jesli jest ok składasz .
    Jak coś nie teges to wiesz ile możesz na tym jeszcze polatać do
    ewnentualnej wymiany. A co kwlifikuje sie do wymiany od ręki to
    wymieniasz i finał.
    Tylko wtedy ci silnik nie wybychnie na pewno. I nie utoniesz w
    kilkutysieczych kosztach remontu.
    To jedyne rozsądne podejście do tego typu sprzetów.

    --
    Big

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: