  • Data: 2019-05-21 13:45:36
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, May 21, 2019 at 1:27:33 PM UTC+2, Myjk wrote:
    > Nie wiem jak Ci to dłużej wychodzi. Leciałem i to była bajka w porównaniu z
    > samochodem. Lecieliśmy do Francji co prawda,

    No tak, Francja zdecydowanie dalej, samochodem to juz ze zmiennikiem jechalem i tu
    samolot ma wiekszy sens.

    > No tak, ale nie wszyscy w KRK mieszkają. :P

    To troche przyspiesza dojazd... z Krk do Tyrolu autostrada (no, jeszcze bez
    kawaleczka na granicy Cz/Au)

    > To skibusów na miejscu nie ma? Jak skipas obowiązuje na sąsiednich dolinach
    > to i skibusy pomimędzy nimi kursują.

    Zalezy od doliny, jak mala to tak, tym razem mielismy Salzburger Super Ski Card
    + zalozenie, ze w kazdym z 9 dni jezdzimy w innym miejscu :) - skibusami sie nie da

    Mölltaler Gletscher
    Sportgastein
    Flachau
    Bad Hofgastein