    Date: Sun, 18 Nov 2012 19:36:57 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idiotyzmy na Puławskiej

    W dniu 2012-11-18 13:24, J.F. pisze:
    (...)
    > A jak czesto masz tam skrzyzowania ? 1km przy tej predkosci przejezszasz w
    > 36s, wiec na nastepnym skrzyzowaniu zielone powinno, tzn nie powinno, ale
    > sie zapala 36s pozniej. A cykl swiatel ma np 90s, wiec nastepne zielone
    > bedzie za 126s .. a to jest 28km/h.

    Póki co, to nie bardzo wiem co chcesz liczyć, ponieważ tak naprawdę
    nie wiesz ile kto jechał, gdzie ta fala występuje (bądź nie), jakie
    są cykle, jakie odległości itd. Padło tylko stwierdzenie, że ktoś
    ma falę przy 100km/h (cokolwiek by to miała znaczyć).

    > Moze organizacja zniecheca ?

    Do czego zniechęca? Ano zniechęca do zap*, ale kto by na to patrzał.

    > Ostatnio mi napisali o zielonej fali u mnie ... i faktycznie - jak sie
    > jedzie 40-50 to jest. Tylko nie wiem - ostatnio zrobili, czy zawsze taka
    > byla, bo jakos nigdy tak wolno nie jechalem, a bijace w oczy zielone nie
    > zacheca do zwalniania :-)

    O widzisz. Musieli napisać, żebyś pojechał zgodnie z ograniczeniem
    i "odkrył" zieloną falę.

    > Wiesz - jest sobie we wroclawiu ulica Karkonoska. I jak w calym miescie
    > ludzie jezdza jak chca, tam juz miesiac po szerokim remoncie mozna bylo
    > zobaczyc jak 99% jezdzie przepisowo, no, prawie przepisowo :-)

    Uhhhm, 99%, tak, już uwierzyłem.

    > I nie byl to skutek zamontowania FR, tylko wlasnie dobrej organizacji ruchu
    > - zielonej fali i paru sprzyjajacych warunkow.

    A co ma do tego FR? A co ma to do Puławskiej? Zresztą z tego co
    napisałeś wynika, że tylko w jednym miejscu we Wrocławiu taki cud
    występuje. W związku z powyższym śmiem podważać Twój wniosek, że
    wynika to tylko z "dobrej" organizacji ruchu, ponieważ te "paru
    sprzyjajacych warunkow" jest tak enigmatyczne, że ciężko to traktować
    jako sensowne uzasadnienie.

    > I miesiac wystarczyl zeby
    > sie wszyscy nauczyli ze przyspieszac sie nie oplaca.

    Wszyscy, taaaaa. Przed chwilą twierdziłeś, że 99% jeździ przepisowo
    (no, prawie przepisowo). Jak zerkniesz na Puławską to też zauważysz,
    że większość nie zap* na złamanie karku i wie, że nie ma sensu
    przyśpieszanie.