  • Data: 2012-11-20 20:34:19
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 09:11:42 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-11-18 22:08, J.F. pisze:
    > (...)

    > Na to, że przy jeździe zgodnej z ograniczeniami jest fala:

    Ale to o czym innym piszesz. Ja pisze o tym ze sa dwa sposoby zmuszenia
    kierowcow do prawidlowej jazdy:
    -FR
    -dobrze ustawiona zielona fala.

    I na dowod podaje ulice gdzie FR nie ma, a jezdza prawie przepisowo.

    > <cite>
    > Ostatnio mi napisali o zielonej fali u mnie ... i faktycznie - jak sie
    > jedzie 40-50 to jest. Tylko nie wiem - ostatnio zrobili, czy zawsze taka
    > byla, bo jakos nigdy tak wolno nie jechalem, a bijace w oczy zielone nie
    > zacheca do zwalniania
    > </cite>
    >
    > Mogłeś przecież na to wpaść przez obserwację *widocznej* z daleka
    > sygnalizacji, a nie dopiero wtedy, kiedy ktoś napisał, że tak jest.

    Bo tam jest zle ustawiona :-)

    Zblizasz sie i widzisz ze zielone juz sie pali. Wiec co - zwalniasz ?
    Przyspieszasz. I widzisz ze na nastepnych sie juz zapala.
    A na kolejnych czerwone. I tylko prawdziwy kapelusz odkryje ze rowno 50 sie
    daje przejechac.
    Zreszta nie calkiem sie daje - tak naprawde to trzeba wiedziec gdzie 45 a
    gdzie 55.

    > Pewnie można, tylko najpierw trzeba stwierdzić, że jest coś sp*, a nie
    > zakładać że tak jest i na tej podstawie wyprowadzać kolejne teorie,
    > które coraz bardziej odbiegają od rzeczywistości.

    Skoro jest taki watek, to widac cos jest sp* :-)

    J.