  • Data: 2012-11-18 20:59:14
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-18 20:20, J.F. pisze:

    > Nie, zniecheca do przepisowej jazdy.

    Ciekawy wniosek. Szczególnie, że dalej temu zaprzeczasz.

    > No bo wczesniej tyle razy jechalem szybciej i efekty byly rozne :-)

    No popatrz, to jak wielu tutaj.

    > Coz chcesz, ruszasz, widzisz czerwone na nastepnym skrzyzowaniu, to do ilu
    > sie rozpedzasz ? Jedziesz "stowa", widzisz czerwone, hamujesz, stajesz,
    > akurat zapala sie zielone, rozpedzasz znow do "stowy", znow czerwone zmusza
    > cie do postoju na moment - ile potrzebujesz takich skrzyzowan zeby zwolnic?

    Mnie pytasz? To nie ja mam problem z czasem przejazdu itd. Podawałem ci
    nawet czasy w stosunku do odległości. Nie pasuje do "modelu"?

    > Ale niektorzy jada pierwszy raz, wiec 1% :-)

    Taaa, jasne. Wierzę Ci tak samo, jak Twoim opowieściom o 8.

    > Oczywiscie pozniej dochodzi zrozumienie systemu - wiem ze wjechalem pozno w
    > fazie, wiem ze dobrze ustawione, wiem ze powinienem naprawde te stowe na
    > licznik wrzucic, zeby z fali nie wypasc :-)

    Tak, tak :)

    > Bo to jest innu sposob, aby kierowcy jechali z przepisowa predkoscia.

    Ciekawe czemu sam na to nie wpadłeś wcześniej, tylko musieli ci
    napisać...

    > Ze jak sie inzynier ruchu postara, to kierowcy blyskawicznie odkrywaja
    > jakie reguly tu rzadza.

    LOL - a skąd wniosek, że nie jest to zrobione dobrze, tylko im nie
    napisali, że fala jest przy 40-50, tylko "No bo wczesniej tyle razy
    jechalem szybciej i efekty byly rozne"?

    > Widzisz, glupis i zacietrzewionys, to mimo podpowiedzi nie potrafisz
    > wymyslec kiedy to zadziala :-)

    W przeciwieństwie do Ciebie ja nie muszę niczego wymyślać, ponieważ
    mechanizmy są mi znane. Ty wymyślasz różne cuda na potrzeby chwili
    i po raz kolejny próbujesz poprawić sobie "jakość" głupawymi dodatkami.
    W efekcie wpadasz we własne sidła głupawej paraargumentacji.

    > Na Karkonoskiej sporo swiatel widac z daleka. Widzisz czerwone to sie nie
    > spieszysz. Ustawione byly na ~70 (teraz mniej), wiec predkosc akceptowalna.
    > Jedziesz tyle, widzisz jak ci sie kolejne zapalaja - to dalej jedziesz
    > tyle.

    Słuchaj - widziałeś kiedyś Puławską na oczy? Światła kolejnych
    skrzyżowań widać z daleka i bez problemu można sobie przewidzieć
    co będzie za kawałek. Zresztą przemilczałeś moje stwierdzenie, że
    ludzie na Puławskiej też tak robią i nie jest to nic nowego,
    odkrywczego itd. Może kiedyś się przejedź i zastanów się na spokojnie,
    czemu część ludzi nie korzysta z opisywane schematu logicznego
    zachowania, tylko zapiernicza i później opowiada, że co chwilę
    stoją na światłach. Inna sprawa, że kiepski z Ciebie psycholog.