  • 1. Data: 2012-11-11 15:59:06
    Temat: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: tÎż

    Najpierw wybudowali za ciężkie pieniądze kładkę, po której nikt nie
    chodzi (nikt nie chodził też po starej, więc było oczywiste, że tak samo
    będzie z nową), a teraz postawili FR tam, gdzie powinna być ta kładka, a
    jest źle zaprojektowane przejście, które ktoś zrobił tak, że samochody
    czekające na możliwość zawrócenia zasłaniają pieszych. Już nie wspomnę o
    tym, że jakiś rok temu ktoś poustawiał światła w ten sposób, że niemal o
    każdej porze przed Ursynowem (jadąc od Piaseczna) robią się korki.

    Czy ta ulica żyje własnym życiem, a decyzje podejmowane są w drodze
    losowania? Bo trudno mi uwierzyć, że ktoś normalny wyczynia coś takiego
    kierując się dobrymi intencjami.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2012-11-12 13:55:03
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 11 Nov 2012 14:59:06 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Czy ta ulica żyje własnym życiem, a decyzje podejmowane są w drodze
    > losowania? Bo trudno mi uwierzyć, że ktoś normalny wyczynia coś takiego
    > kierując się dobrymi intencjami.

    to tylko wspaniałe decyzje naszego Miejskiego Inżyniera Ruchu p.Galasa.
    Ten typ tak ma.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-11-12 14:48:05
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > losowania? Bo trudno mi uwierzyć, że ktoś normalny wyczynia coś takiego
    > kierując się dobrymi intencjami.
    >
    > --
    > ss??q s? ??u??ou??

    Idiota zawsze coś znajdzie.

  • 4. Data: 2012-11-12 17:17:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-12 13:55, masti pisze:

    > to tylko wspaniałe decyzje naszego Miejskiego Inżyniera Ruchu p.Galasa.
    > Ten typ tak ma.

    Widzę, że jak hasło Galas, to uwierzysz w dowolną bzdurę, by tylko mu
    łatkę przykleić.

  • 5. Data: 2012-11-12 18:04:01
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

    > Widzę, że jak hasło Galas, to uwierzysz w dowolną bzdurę, by tylko mu
    > łatkę przykleić.

    To może wypowiedz się na temat ww. idiotyzmów, chociaż raz bez
    trollowania.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-11-12 21:12:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 Nov 2012 17:17:18 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Widzę, że jak hasło Galas, to uwierzysz w dowolną bzdurę, by tylko mu
    > łatkę przykleić.

    chcesz powiedzieć, że złamano prawo ustwiając światła bez zgody MIR?
    Czy może, że są dobrze ustawione?

  • 7. Data: 2012-11-12 21:48:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-12 21:12, masti pisze:

    > chcesz powiedzieć, że złamano prawo ustwiając światła bez zgody MIR?

    Pewnie nie.

    > Czy może, że są dobrze ustawione?

    Kwestia dyskusyjna przy obecnej sytuacji.

    Masz może coś do powiedzenia na temat postawienia fotorejestratora (nie
    fotoradaru) przy Kuropatwy, może coś w kwestiach lokalizacji kładki,
    jej wykorzystania, czy też w zakresie "źle" zaprojektowanego przejścia
    i zasłaniania pieszych przez zawracające pojazdy?

  • 8. Data: 2012-11-13 14:38:43
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > wykorzystania, czy też w zakresie "źle" zaprojektowanego przejścia i
    > zasłaniania pieszych przez zawracające pojazdy?

    Widzę, że jednak na nic więcej niż trollowanie Cię nie stać. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-11-14 07:27:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-11-2012 15:59, t? pisze:
    > czekające na możliwość zawrócenia zasłaniają pieszych. Już nie wspomnę o
    > tym, że jakiś rok temu ktoś poustawiał światła w ten sposób, że niemal o
    > każdej porze przed Ursynowem (jadąc od Piaseczna) robią się korki.

    Również w kierunku do Piaseczna. Jak by nie jechać, mniej lub bardziej
    przepisowo najczęściej i tak trzeba się zatrzymać na wszystkich
    światłach po kolei. A że światła postawili chyba co 100m to
    przepustowość robi się znikoma.

    --
    pozdr.

  • 10. Data: 2012-11-14 08:44:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

> [...]
    > po kolei. A że światła postawili chyba co 100m to przepustowość robi się

    Czasami rano trafiam na zieloną falę przynajmniej w połowie (od wyścigów na
    Piaseczno) ... i nie mam pojęcia od czego to zależy ..