-
Data: 2012-11-15 22:32:34
Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-11-15 22:05, DoQ pisze:
> W dniu 15-11-2012 21:13, Artur Maśląg pisze:
>>> Ta zwolnią, szczególnie jak stoją w korku.
>> Widzisz, tak się składa, że tam są nie tylko korki, a nawet jak
>> są, to się niektórym udaje osiągnąć prędkości zdecydowanie
>> nieadekwatne do sytuacji. To nic, że za chwilę trzeba zdrowo hamować.
>
> I ten jeden FR spowoduje że na Puławskiej nie będzie można rozpędzić się
> grubo powyżej 100?
No i znowu wyszło Ci jak zwykle. Nie, spowoduje poprawienie
bezpieczeństwa w okolicach swojej lokalizacji.
>>>>> No, autostrad i ekspresówek bez sygnalizacji i przejść też nie ma
>>>>> sensu
>>> budować.Przecież po zjechaniu do pierwszego lepszego miasta utkniemy w
>>> korkach.
>> Chciałeś ironicznie, a w wyszło jak zwykle. Pisałem już parę razy, że
>> Puławską trzeba odciążyć. Zamiast się zastanowić np. na celem budowy
>> "Puławskiej Bis" (tak, ekspresówka) i jej podłączeniem do Południowej
>> Obwodnicy W-wy (tak, ekspresówka) to skupiasz się na bezsensownym
>
> O masz ci los. Poprawić obecnej infrastruktury "niedasie" ale wybudować
> całą ulicę "BIS" daje się już bez problemu?
Mógłbyś jednak próbować pisać coś z sensem?
>> nierealizowalne - owszem, część skrzyżowań można przebudować itd.,
>> ale to nie zmieni w żaden sposób czasu przejazdu, ponieważ jest on
>> ograniczony przepustowością drogi, która została dawno przekroczona.
>
> A to dopiero ciekawostka. Głupie estakady do/z Auchana mocno odciążyły
> ten fragment Puławskiej, a ty opowiadasz jakieś dziwne historie
> "niedasie".
Co za bzdura - to o czym piszesz, to przebudowa Puławskiej na sporym
odcinku do 3 pasów (kiedyś były 2) i dołożenie estakad. Puławska
na odcinku na który narzekasz ma 3 pasy od dawna i nie ma tam
supermarketu - ludzie biegają przez pasy nie na zakupy.
> Podobne rozwiązanie przy Geodetów/Łabędziej jeszcze bardziej
> odciążyłoby to miejsce. Samochody stoją tam niepotrzebnie cholera wie
> ile na lewoskrętach po to żeby skręcić w pustą ulicę. Jednocześnie
> zatrzymują skrzyżowaniem główną arterię jaką jest Puławska.
Naprawdę? Mają wydzielone 2 pasy do skrętu w lewo i w niczym nie
zatrzymują Puławskiej - noc chyba, że outlet zrobi rabat 90%.
> Podobnie
> Dolinką i Sikorskiego, po cholerę tyle skrzyżowań? Połączenie z Rosoła i
> Wilanowską powinno być bezsygnalizacyjne, podobnie jak przejazd
> Wilanowską nad Sikorskiego.
Zaraz, zaraz - to już nie Puławska? Co to znaczy powinno być?
>> Ja jestem tego świadom i w związku z powyższym korzystam z Puławskiej
>
> Widać niewielu rzeczy jesteś świadom,
Spoko, jak widać wielu więcej niż Ty, stąd też taki "ton" z Twojej
strony.
> bo do "Puławskiej BIS"
> Ursynów/Piaseczno itp. też muszą się jakoś przebić, ciekawe jak mają to
> zrobić - przez zatkane skrzyżowania Puławskiej czy Okulickiego?
Widziałeś może jakieś planu przebiegu "Puławskiej BIS" itd.?
Wygląda na to, że niespecjalnie.
> A co z ruchem pomiędzy dzielnicami? Przecież duża część nie napiera na
> wylot.
No właśnie - przejrzyj plany.
>> w miarę możliwości tylko w określonych godzinach konkretnych dni itd.
>> Do korków się już dawno przyzwyczaiłem (nie tylko tutaj) i zamiast
>> się denerwować, włączam muzyczkę i leniwym "krokiem" podążam do celu.
>> Po drodze jakimś pieszym dam szansę na spokojne przejście, wpuszczę
>> kilku z podporządkowanych, dojadę w tym samym czasie, w dobrym
>> humorze i bez niepotrzebnych nerwów, które do niczego dobrego nie
>
> Preferuję jednak inne rozrywki niż stanie w korku i przyglądanie się
> nowemu FR.
Nie sądziłem, że stanie w korkach i przyglądanie się FR uważasz za
formę rozrywki, ale de gustibus.
>> prowadzą. Zdziwiłbyś się, jak się fajnie jedzie Puławską rano do
>> Centrum - ale tak ~6:30 z Piaseczna wyjedź. Średnia z 11 kilometrów
>> - powyżej 40km/h, czyli bardzo dobrze jak na miasto i to zgodnie
>> z przepisami. Wyjeżdżając o 7 to już będzie poniżej 20km/h :)
>
> Tak, będę wyjeżdżał o 6:30 żeby dojechać na spotkanie w Śródmieściu o
> 9:00. To bardzo wygodne.
Twój problem - może optuj za buspasem. Sam bym korzystał, ale tutaj
jedna uwaga - jestem z zrobieniem buspasa z pasa awaryjnego trajtków
(tak, jest taka techniczna możliwość), a nie z zabraniem jednego z
3 obecnych pasów.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.12 22:59 DoQ
- 15.11.12 23:02 tÎż
- 15.11.12 23:02 DoQ
- 16.11.12 08:39 Artur Maśląg
- 16.11.12 08:54 Gotfryd Smolik news
- 16.11.12 16:43 DoQ
- 16.11.12 20:01 Bydlę
- 16.11.12 22:20 Artur Maśląg
- 16.11.12 23:15 J.F.
- 16.11.12 23:49 tÎż
- 17.11.12 10:02 Gotfryd Smolik news
- 17.11.12 09:59 Gotfryd Smolik news
- 17.11.12 21:33 Artur Maśląg
- 18.11.12 00:11 Bydlę
- 18.11.12 13:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=