    Date: Thu, 15 Nov 2012 22:32:34 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    <k7vdvm$njp$1@mx1.internetia.pl> <k7vjip$vn5$1@node1.news.atman.pl>
    <k80lc0$7hn$1@mx1.internetia.pl>
    <50a408d6$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <k822ln$aog$1@mx1.internetia.pl> <k8250p$gpr$1@node1.news.atman.pl>
    <k826g6$qut$1@mx1.internetia.pl> <k8277s$bu1$1@node2.news.atman.pl>
    <k82864$2ci$1@mx1.internetia.pl> <k82a00$eek$1@node2.news.atman.pl>
    <k8394h$lfs$1@mx1.internetia.pl>
    <50a54cf9$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <k83lpc$fkl$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2012-11-15 22:05, DoQ pisze:

    > I ten jeden FR spowoduje że na Puławskiej nie będzie można rozpędzić się
    > grubo powyżej 100?

    No i znowu wyszło Ci jak zwykle. Nie, spowoduje poprawienie
    bezpieczeństwa w okolicach swojej lokalizacji.

    > O masz ci los. Poprawić obecnej infrastruktury "niedasie" ale wybudować
    > całą ulicę "BIS" daje się już bez problemu?

    Mógłbyś jednak próbować pisać coś z sensem?

    > A to dopiero ciekawostka. Głupie estakady do/z Auchana mocno odciążyły
    > ten fragment Puławskiej, a ty opowiadasz jakieś dziwne historie
    > "niedasie".

    Co za bzdura - to o czym piszesz, to przebudowa Puławskiej na sporym
    odcinku do 3 pasów (kiedyś były 2) i dołożenie estakad. Puławska
    na odcinku na który narzekasz ma 3 pasy od dawna i nie ma tam
    supermarketu - ludzie biegają przez pasy nie na zakupy.

    > Podobne rozwiązanie przy Geodetów/Łabędziej jeszcze bardziej
    > odciążyłoby to miejsce. Samochody stoją tam niepotrzebnie cholera wie
    > ile na lewoskrętach po to żeby skręcić w pustą ulicę. Jednocześnie
    > zatrzymują skrzyżowaniem główną arterię jaką jest Puławska.

    Naprawdę? Mają wydzielone 2 pasy do skrętu w lewo i w niczym nie
    zatrzymują Puławskiej - noc chyba, że outlet zrobi rabat 90%.

    > Podobnie
    > Dolinką i Sikorskiego, po cholerę tyle skrzyżowań? Połączenie z Rosoła i
    > Wilanowską powinno być bezsygnalizacyjne, podobnie jak przejazd
    > Wilanowską nad Sikorskiego.

    Zaraz, zaraz - to już nie Puławska? Co to znaczy powinno być?

    > Widać niewielu rzeczy jesteś świadom,

    Spoko, jak widać wielu więcej niż Ty, stąd też taki "ton" z Twojej
    strony.

    > bo do "Puławskiej BIS"
    > Ursynów/Piaseczno itp. też muszą się jakoś przebić, ciekawe jak mają to
    > zrobić - przez zatkane skrzyżowania Puławskiej czy Okulickiego?

    Widziałeś może jakieś planu przebiegu "Puławskiej BIS" itd.?
    Wygląda na to, że niespecjalnie.

    > A co z ruchem pomiędzy dzielnicami? Przecież duża część nie napiera na
    > wylot.

    No właśnie - przejrzyj plany.

    > Preferuję jednak inne rozrywki niż stanie w korku i przyglądanie się
    > nowemu FR.

    Nie sądziłem, że stanie w korkach i przyglądanie się FR uważasz za
    formę rozrywki, ale de gustibus.

    > Tak, będę wyjeżdżał o 6:30 żeby dojechać na spotkanie w Śródmieściu o
    > 9:00. To bardzo wygodne.

    Twój problem - może optuj za buspasem. Sam bym korzystał, ale tutaj
    jedna uwaga - jestem z zrobieniem buspasa z pasa awaryjnego trajtków
    (tak, jest taka techniczna możliwość), a nie z zabraniem jednego z
    3 obecnych pasów.