  • Data: 2012-11-17 21:33:35
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 23:15, J.F. pisze:

    > A bardzo mozliwe.

    Zdaje się, że niespecjalnie. Co ciekawe, opowieści było o 100km/h,
    o 60-100km/h. Ciekawe czemu nikt nie sprawdził jak to wygląda przy
    prędkościach z ograniczenia. Z opowieści wynika wiele, ale nie to,
    na ile jest fala gdziekolwiek ustawiona. Wiadomo natomiast jedno
    - osoby opowiadające o braku fali, o ciągłym zatrzymywaniu się na
    światłach itd. nie trzymają się przepisów, czy też faktów, które
    wynikają z korków na przeładowanej trasie.

    > I dlatego fala powinna byc ustawiona na 70 :-)

    Zależy gdzie - na sporej części Puławskiej nie i tak naprawdę nie
    trzeba podnosić poprzeczki prędkościowej. Możesz mi wierzyć (bądź nie
    oczywiście), ale w luźniejszych porach (jak np. dziś rano) jadąc
    leniwie w granicach ograniczeń, trasę Piaseczno (Puławska/Okulickiego)
    - Bobrowiecka (DC) robi się w granicach 20 minut (16 kilometrów) -
    średnia pow. 50km/h jak najbardziej możliwa (i zgodna z przepisami).
    Większość ograniczenie do 50, na części 60 i na niewielkim odcinku
    70km/h. To jakby stoi w sprzeczności z opowieściami o braku zielonych
    fal, staniu na światłach co 100 metrów itd. Sytuacja podobna występuje
    np. przy jeździe z Piaseczna, Puławską do Woronicza w okolicach 17.
    Owszem, trochę gorszy wynik, ale bez stresów - kolejnych parę lat
    doświadczeń. Gdyby NE pozwalało na zrzut śladu, to pewnie mógłbym dać
    materiał, który by to potwierdził, ale niestety tego nie robi.
    Próbowałem do tego zaprząc Yanosika (tylko do tego celu, reszta mi
    niepotrzebna), ale póki co to crap - kmz jakieś z powietrza, potrafi
    się wywalić jak podjadę pod dom i zobaczy wifi :> Tak, ostatnio
    gadał "VECTRA 3km" i pokazywał 1,5km to kontroli, która była w lewo
    w tył. Do unikania kontroli to może się nadaje.

    PS - AM czy Garmina mógłbym pewnie do tego użyć, ale naprawdę nie czuję
    potrzeby na marnowanie czasu, by navi wziąć z domu itd. Na dłuższe
    trasy tak, ale nie do codziennej jazdy, kiedy mi to nie jest potrzebne.
    W samochodzie nie mam wbudowanej navi :)