  • Data: 2012-11-15 19:28:28
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-11-2012 19:19, t? pisze:
    > Albo podjazdów. Szczególnie, że niepełnosprawnych widuje się tam
    > zajebiście często, ostatnio widziałem tam niepełnosprawnego nigdy. :>

    Wiesz, jak chcą robić ergonomicznie to niech robią... Tylko nie wiem po
    jaką cholerę budują takie pancerne te kładki. Na Grochowskiej zrobili
    taką lekką konstrukcję (podwieszaną?) z windami, taniej i szybciej. Dało
    się? Co więc za problem zlikwidować przejście na rzecz takiej kładki na
    Puławskiej?

    --
    pozdr.