eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIdiotyzmy na PuławskiejRe: Idiotyzmy na Puławskiej
  • Data: 2012-11-15 21:13:39
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-11-15 18:29, DoQ pisze:
    > W dniu 15-11-2012 09:43, Artur Maśląg pisze:
    >> Główne arterie Ursynowa też są zakorkowane.
    >>> Ale nie, lepiej jebnąć FR i cieszyć się udaną inwestycją.
    >> Aaaa, o to te całe żale. To nie jest FR i nic nie mam do jego
    >> lokalizacji. Przejście jest uczęszczane, skrzyżowanie też
    >> dość ruchliwe. Zwolnią ludzie do dopuszczalnej to zrobi się
    >> dużo bezpieczniej. Zdjęcie nogi z gazu nic nie kosztuje.
    >> Znaczy jak widzę dla wielu to jakaś ujma na honorze...
    >
    > Ta zwolnią, szczególnie jak stoją w korku.

    Widzisz, tak się składa, że tam są nie tylko korki, a nawet jak
    są, to się niektórym udaje osiągnąć prędkości zdecydowanie
    nieadekwatne do sytuacji. To nic, że za chwilę trzeba zdrowo hamować.

    >>> Mówimy o rozwiązaniu problemów zakorkowanej Puławskiej,a nie Dolinki -
    >>> odbiegasz od tematu, jak zwykle.
    >> No i znowu Ci wyszło jak zwykle - Puławska nie jest tworem oderwanym
    >
    > Jak na razie to Tobie nie wychodzi.

    Wychodzi mi całkiem dobrze - spróbuj merytorycznie. Ruch w mieście to
    naczynia połączone.

    >> od struktury drogowej miasta. Nawet gdybyś zrobił po 5 pasów w jedną
    >> stronę, bez świateł, pasów i w betonowym tunelu, to to wszystko i tak
    >> później stanie na wylocie, ponieważ tam się korki przeniosą.
    >> Puławską trzeba odciążyć.
    >> BTW - szybka jazda Puławską nic nie daje w ogólnym rozrachunku.
    >
    > No, autostrad i ekspresówek bez sygnalizacji i przejść też nie ma sensu
    > budować.Przecież po zjechaniu do pierwszego lepszego miasta utkniemy w
    > korkach.

    Chciałeś ironicznie, a w wyszło jak zwykle. Pisałem już parę razy, że
    Puławską trzeba odciążyć. Zamiast się zastanowić np. na celem budowy
    "Puławskiej Bis" (tak, ekspresówka) i jej podłączeniem do Południowej
    Obwodnicy W-wy (tak, ekspresówka) to skupiasz się na bezsensownym
    ironizowaniu, które polemizuje najwyżej z Twoimi imaginacjami, ponieważ
    zupełnie nie ma związku z tym co pisałem. DC ma najbardziej obciążone
    wylotówki w Polsce i niestety ma największe zaległości w zakresie
    infrastruktury tranzytowej - w tym aglomeracyjnej. Prace postępują,
    miejscami jest lepiej, miejscami gorzej. Z Puławskiej nie znikną
    przejścia, skrzyżowania, światła, ponieważ jest to fizycznie
    nierealizowalne - owszem, część skrzyżowań można przebudować itd.,
    ale to nie zmieni w żaden sposób czasu przejazdu, ponieważ jest on
    ograniczony przepustowością drogi, która została dawno przekroczona.
    Ja jestem tego świadom i w związku z powyższym korzystam z Puławskiej
    w miarę możliwości tylko w określonych godzinach konkretnych dni itd.
    Do korków się już dawno przyzwyczaiłem (nie tylko tutaj) i zamiast
    się denerwować, włączam muzyczkę i leniwym "krokiem" podążam do celu.
    Po drodze jakimś pieszym dam szansę na spokojne przejście, wpuszczę
    kilku z podporządkowanych, dojadę w tym samym czasie, w dobrym
    humorze i bez niepotrzebnych nerwów, które do niczego dobrego nie
    prowadzą. Zdziwiłbyś się, jak się fajnie jedzie Puławską rano do
    Centrum - ale tak ~6:30 z Piaseczna wyjedź. Średnia z 11 kilometrów
    - powyżej 40km/h, czyli bardzo dobrze jak na miasto i to zgodnie
    z przepisami. Wyjeżdżając o 7 to już będzie poniżej 20km/h :)






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: