  • Data: 2012-11-15 22:08:56
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-15 20:03, J.F pisze:

    > Z wind ? Oj, windy sprawne to u nas sie dlugo nie utrzymaja ...

    Nie dryfuj - windy to temat zastępczy. W jednych miejscach kładki
    mają sens, w innych nie. Podobnie z przejściami podziemnymi.
    Nie chce mi się teraz szukać, ale jakiś czas temu powszechną
    wesołość i politowanie, wywołała wypowiedź rzecznika ZDM (DC),
    który był łaskaw powiedzieć, że ścieżka rowerowa kończąca się
    bieganiem po schodach (przejście podziemne) to nic złego
    i każdy rowerzysta dla zdrowia weźmie rower na plecy i z
    radością pobiega sobie po schodach.