  • Data: 2009-01-22 14:00:37
    Temat: Re: Idealny LCD
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Dzięki, czy ktoś jeszcze poda swoje wyniki? :)

    Ale co to, plebiscyt jakiś, kto ma dłuższego?
    Mam chyba 4-letniego compaq-a 17' TFT8020, z jakąś tam matrycą *VA,
    wejście wyłącznie analogowe.
    Rozróżnia wszystkie jasności od czerni do bieli, we wszystkich
    kanałach, gamma jest przyzwoita (korygowana wcześniej na oko na
    innym teście), clock&phase niemalże idealnie (smużenia niedostrzegalne)
    Ostrzenie - wdać wzorek, nieduży, niestety brak regulacji.
    Gradienty wykazują lekki, nieregularny "drobnopaseczkowy" zafarb
    - rezulat korekcji gammy, ale "całościowo" są w miarę szare.
    Co tam jeszcze - kąty całkiem dobre, napis prawie niewidoczny
    na całym ekranie, kolorowe tablice równomierne z góry do dołu i na boki.
    Czasy reakcji słabe.