  • Data: 2009-01-21 14:45:24
    Temat: Re: Idealny LCD
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-20 23:37:21 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > 1. Contrast (gdzie rozróżniacie kolory - numery od-do)

    1-32, wszystkie kolory

    > 2. Display settings - czyli to co w ramce

    Resolution: 1920x1200   (WUXGA 16:10)
    Color depth: 24 bits (Truecolor, Millions of colors)

    You are using an Apple Mac. Some tests may not be reliable; please read
    the Apple section below.

    > 3. Clock and phase:

    DVI, gładko.

    > 4. Sharpness

    Cacy.

    > 5. Gamma calibration
    > - wszystko powinno się zlewać w 2.2 - jeśli nie to gdzie zlewa?

    Ciężko jednoznacznie powiedzieć, ale we wszystkich pomiędzy 2.15 a 2.25.

    > 6. Black level - ktore bloczki jesteście w stanie od siebie odróżnić?

    W przeglądarce 7-8, w PS do 1. Trchę bez sensu, że zrobili to w GIFie.

    > 7. White saturation - tak samo tylko biały.

    253 wyrażnie, 254 - trzeba się wpatrywać i ni to zabrudzenie, ni to
    kratka. W PS to samo.

    > 8. Gradient (banding) - gładko, kreski czy schodki?

    Bardzo delikatne przebarwienia niebieskie pomiędzy 70 a 40.

    > 9. Inversion (pixel-walk) - ok, czy widać "chodzące piksele"

    4a-4b ciut miga.

    > 10. Response time
    >
    > a) Quick response time check

    O ile dobrze zrozumiałem o co kaman, okolice -10-0

    > b) Response time test - ghosting

    Wiekszość czasu 0%, co ileś cykli 2% i znów 0%. Sporadycznie pojawiało
    się 3%. Na jednym przez chwilę było czerwone 5%.

    > c) Input lag test

    Podobnie jak powyższe

    > 11. Viewing angles:
    >
    > a) "Lagom" angle test

    Trchę wyłazi w rogach nie widać napisów gdzieś na środkowych 40%
    ekranu. Ładnie symetrycznie jak sie patrzy z środka, bardziej u dólu
    jak się patrzy normalnie, z poziomu górnej krawędzi. Lekka
    czerwień-roż, wszędzie jednakowo.

    > b) Plain colors

    Na purpurze coś tam widać po bokach - lekka zmiana jasności, na
    pozostałych dużo słabiej.

    > 12. Contrast ratio

    Nie muszę się bawić w zdjęcia, bo mam to zmierzone: 580:1

    > 13. Subpixel layout

    Chyba RGB

    de Fresz