eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-13 15:50:41
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mic49 wrote:
    > A sam aspekt ze strony klienta - czy klienci faktycznie odczuwają, że
    > jest to dla nich, czy mają poczucie, że dzwonią do poważnej firmy. Czy
    > raczej jest to dla nich po prostu coś, przez co muszą przebrnąć?


    Niestety wielu klientów ch... strzela jak muszą wysłuchiwać oklepanych
    formułek i jeszcze _płacić_ za to.
    Największe gówno, oparte na urban-legend że o nagrywaniu trzeba
    informować, jest następująca treść: "W trosce o najwyższą jakość usług,
    wszystkie rozmowy są rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz zgody, rozłącz się".
    Nie wiem kto pierwszy to wymyślił i dlaczego obecnie jest to w IVR od
    banków aż do firmy pana Czesia....
    I dlaczego akurat jedna i ta sama sentencja (W trosce...).

    Proponuję więc zdrowy rozsądek. Po co IVR jak ostatecznie połączymy się
    i tak z jednym z 3 stanowisk, po co przedstawiać firmę z nazwy i jej
    misji, po co udostępniać automaty do bajek (oferta firmy odczytana przez
    lektora) - to tylko irytuje.

    A szczytem wszystkiego jest przejście paru poziomów IVR, żeby
    ostatecznie usłyszeć "zajęte".

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: