eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-13 21:46:19
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: "D@niel" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 13-lut-09 06:25:32, mic49 napisawszy:

    > Witam,
    >
    > Chciałbym zainicjować taki wątek z tego powodu, że sam często zadaje
    > sobie takie pytanie - jeśli w ogóle, to jak zrealizowany IVR będzie
    > najlepszy. Jakie informacje powinny się tam znaleźć? ...

    Chyba stosunkowo niezły IVR ma mBank - są od razu wyszczególnione
    konkretne opcje 1= to 2=tamto itd. 0= połączenie z operatorem 9=powrót
    do głównego menu. Co do zaklęcia o nagrywaniu, chyba jest ono
    potrzebne o ile nagrania miałyby być ewentualnie wykorzystywane np. w
    jakimś postępowaniu sądowym albo arbitrażowym itp.

    --
    Pozdrawiam - D@niel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: