  • Data: 2013-04-19 23:39:23
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomylka
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2013 21:53, J.F pisze:
    > Skoro nie on kierowal, to ma napisac komu powierzyl.

    Jan Nowak, tak mi się przedstawiał. :>

    > A wtedy jako swiadek dopiero gdy delikwent sie nie przyzna.

    No nie, w piśmie, które przysyłają jest napisane:

    "W przypadku nieodesłania jednego z oświadczeń wraz z częścią B wzywam
    Pana/Panią do osobistego stawienia się w charakterze świadka w Głównym
    Inspektoracie Transportu Drogowego w Warszawie ... w terminie 7 dni od
    otrzymania niniejszego pisma."

    No to odesłałem im _niewypełniony_ druk ich oświadczeń wraz z
    niewypełnioną częścią B jako załącznik do tego:

    http://www.damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-g
    itd/

    Oświadczenie mają? Mają. Część B odesłałem? Odesłałem. Czekam na ich
    ruch. :)

    > Bo jak nie napisze komu powierzyl, to bedzie oskarzony o niepoinformowanie.

    GITD nie ma uprawnień do karania z art 96 par 3.