  • Data: 2002-06-07 21:04:50
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl> writes:

    > Znajdziesz. Są metody przeglądania obrazków pod kątem, czy

    Tego nie. To jedyna metoda ktora jest nawet teoretycznie nielamalna.
    Bedziesz mial troche szumu w zdjeciu. Nie do odroznienia od
    naturalnego. Problemem sa zbiory kluczy bo te trzeba miec jednakowe,
    przekazane kanalem pouwfnym a praktycznie osobiscie, musza one byc
    dobrze losowe (ale to mozna sprawdzic czy sa) i nie mozna zgubic ani
    bajta informacji zaszyfrowanej.

    Szyfrowanie tego typu stosowali podobno w "czerwonej linii" Kreml-USA,
    klucze przewozono przez goncow.

    > zawierają wkomponowane w opisany sposób dane (kiedyś było o tej
    > metodzie w dodatku do GW, to trochę na sieci poszperałem).

    No to zalezy jaka jest proporcja zdjecie / informacja zakodowana.
    Przeciez zdjecia maja szum naturalny (chodzi mi np. o skanowane).

    > do kodowania, może to nie być problem (backdoory). Tylko jak
    > zabezpieczą się przed programami pisanymi własoręcznie, o nieznanych
    > algorytmach?

    Nie da sie, za duzo mozliwosci.

    Glownym celem tej zabawy w podsluchy (jezeli to w ogole przejdzie, w
    zakazy szyfrowania to nie wierze a zwlaszcza w egzekwowanie) sa
    raczje posadki dla znajomkow. No bo przeciez i teraz nudzacy sie
    powiedzmy admini moga sledzic gdzie sie laczysz czy zwlaszcza wysylasz
    maile wiec to tylko jedek krok dalej.

    ps
    Jest jeszcze sposob z "Paradyzji" Zajdla ale ja sie nie pisze na
    kolang, mam awersje do poezji :))

    --
    Jarek