  • Data: 2002-06-11 20:27:39
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl> napisał:

    > A wirusy w załącznikach to jak sprawdzają?

    Wycinają wszystko, co ma określone rozszerzenia np. exe, bat, vbs.
    Przecież nie analizują, co jest w załączniku.

    > Tam od razu niemożliwy. Po prostu trudny.

    Może się wyrażę inaczej: EFEKTYWNY.
    Znaczy zastawiający skuteczne sito, które nie zapycha się śmieciem, a
    jednocześnie nie przepuszcza ziaren.

    > Wystarczy analizować podzielone archiwa i składać je w całość

    Chyba żartujesz.
    1) Bedziesz archiwizował WSZYSTKIE dzielone archiwa przepuszczane przez
    sieć?
    Gratuluję.

    2) Kto powiedział, że każda z części będzie szła tę samą drogą?
    Czyli przez te same sieci?

    > Ile podzielonych archiwów
    > wysłałeś w ostatnim roku?

    Grube setki.
    Każdego miesiąca wysyłam ich przynajmniej kiladziesiąt, gdyż wymieniam
    się filami i mixami mp3, które chcąc nie chcąc muszę dzielić na wiele
    części RARem.

    > Provider ocenia, czy jest to archiwum

    Widzi, "provider ocenia". Nie wiem, co miałeś na myśli, ale wnioskuję,
    że angażujesz czynnik ludzki.
    Zatem u każdego providera musiał by siedzieć 24h sztab ludzi, który by
    na bieżąco(!) przeglądał wszytkie załączniki, archiwa, itp.

    > i wysyła na centralny komputer.

    Centralny na całą Polskę?

    > Zapewne tak. Jak się pisze odpowiednio dużo, to przestaną
    > wyrabiać z analizowaniem tego. ;-)

    No ja akurat odbieram i wysyłam b. dużo poczty. Załączników też
    przechodzi przez moje konta ho, ho i trochę, zatem....

    Rico.
    w...@p...pl
    www.telefonia.skonet.pl/