    From: XX YY <j...@u...at>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: ISO 3200 Nikon D90+Tamron 17-50
    Date: Wed, 22 Jul 2009 10:48:02 -0700 (PDT)

    On 22 Jul., 18:36, "q...@g...com" <q...@g...com>
    wrote:

    > Nie tesknie za bardzo  wysokim uzytecznym ISO. Najbardziej potrzebne
    > jest ono(to ISO) do dokumentu, jako dzialu foto.
    > Stwierdzam tylko ze awaryjnie bedzie przydatne. A tak na pierwsze
    > wrazenia, nie moge porownac z moimi eselerami Sony  A-700 z, bo to
    > wyzsza polka, duza przewaga w solidnosci body- puchy, Fuji s5 to
    > calkiem inna melodia, poprawne fotki, za to "mechanicznie" do bani.
    > Wolny, i trudno mu dopasowac dodatki, CF karty, lampki blyskowe,
    > gripy, jak jedno troche dzisiaj sobie dziala to drugie nie. Z D90 nie
> [...]

    nie mam na mysli , ze zdjecie jest slabe , ale jesli jest w nim cos
    gorszege niz n.p. na iso 100 to wsutek pomniejszenia skali
    powiekszenia te niedostatki ulegaja zatarciu.
    im mniejsze zdjecia tym bardziej do siebie technicznie podobne - z
    najbardziej wypasionego d3 super turbo dostaniesz takie same jak z
    kompakta ponizej pewnej wielkosci.

    za male zeby cokolwiek zobaczyc i powiedziec.

    tez uwazam ze d90 to swietny aparat i cena bardzo fair.