  • Data: 2009-07-22 17:38:18
    Temat: Re: ISO 3200 Nikon D90+Tamron 17-50
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Nie widze sensu pokazywania zdjec na takim wysokim iso przy pieknej
    > pogodzie. Jesli chcesz zobaczyc jak wyglada szum na wysokich czulosciach
    > zrob zdjecie bez swiatla dziennego, wtedy zobaczysz poziom szumow,
    > wtedy szum dopiero wyjdzie. Zastanawia mnie sens w ogole robienia takich
    > sampli...ale to moje prywatne zdanie.

    Z powyższym - pełna zgoda. Dodałbym tylko, że może i znalazłby
    się sens testowania w takich warunkach, gdyby dla każdego aparatu
    niedoświetlić zdjęcie o kilka EV. Po wyciągnięciu cieni (choćby
    autolevelingiem) naszym oczom powinna się wreszcie ukazać
    tajemnicza struktura... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]