  • Data: 2009-07-23 05:04:28
    Temat: Re: ISO 3200 Nikon D90+Tamron 17-50
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Jul., 01:53, Olek <o...@u...eu> wrote:
> [...]
    1.html
    c3
    7.html2bc3f.html
    f1f33d7.html

    teraz dopiero wyswietlilo mi linki do zdjec pelnych wymiarow
    obiektyw rysuje ostro.

    szumy sa kolosalne , przykladaja sie do powiekszenia tego zjawiska
    spore artefakty.
    to jpeg z aparatu ?
    jestem przekonany ze ten aparat moze dac mniejsze szumy .
    resampling na tej czulosci do ok 50 % jest konieczny.
    tutaj jest zdjecie na 3200 iso innym aparatem porownywalnej klasy -
    szumy praktycznie bez znaczenia.
    taki sam poziom a nawet nieco lepsy musisz osiagnac na d90.

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#slid
    eshow/5359799784195755362