    From: "Maciej Przybos" <m...@i...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IPartners - problemy
    Date: Mon, 21 Jul 2003 16:15:25 +0000 (UTC)

    > No coż lepszej widoczności chyba nie można sobie wyobrazić odległość ok 5
    km
    > i nic nie stoi na przeszkodzie
    > ciekawe jest to że łącze czasem chodzi naprawdę dobrze - ale tylko czasem
    > niestety. Ni ezauważyłem analogi pracy łącza od np warunków
    atmosferycznych.
    > Moim zdaniem nasze Aperto zapycha się co jakiś czas i to raczej ma wpływ
    na
    > pingi rzędu 3 sekund i spadek ogólnej wydajności łącza.
    Witam.

    Ja mam podobne problemy z radiowka 4Mbit Crowleya, nie jest to Aperto a
    LMDS ale zasada podobna.
    Raz na jakis czas lacze przytyka sie niemilosiernie - przez godzine, dwie
    pingi po 1-2sek, transfer zalosny itd., wiodocznosc do ich nadajnika
    wzorowa. Dzwonie do nich, zatrzymuja usluge na doslownie sekunde i wszystko
    wraca do normy. Nie jest to wina utraty parametrow radiowych bo to moga
    sprawdzic. Mi to wyglada na trefny terminal radiowy (tzw. SAS), co prawda
    byl juz wymieniany z tego powodu, ale bez zmian. U innych spisuja sie one
    dobrze, u mnie glupieja, co ciekawe ten ktory byl niby trefny u innego
    klienta chodzi OK. Czekam na nowszy firmware, moze on cos pomorze.

    MAciej