  • Data: 2003-08-04 08:17:11
    Temat: Re: IPArtners - problemy
    Od: "Adam Kondrat" <adam_delete@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No przeciez masz synchroniczne i symetryczne. Problemy Twoje wynikaja z

    Tak, już teraz mam. I ciesze sie, ze mi to poprawiono.

    > tego ze wysycasz lacze, a system Aperto ma dluga kolejke fifo i robi
    > Ci traffic shaping zamiast policingu.

    ok

    > Zamiast jeczec wdrozylbys kolejkowanie u siebie jak piszesz (wystarczy
    > na poczatek goly policing 126kbps na upload i 120kbps na download) i
    bedzie
    > git.

    i tak tez zrobie w najbliższym czasie. Tak też mi podpowiedział Jacek Zapała
    z GTS

    > Pozatym nic nie poradze.
    > Zawsze bedziesz narzekal (http://adam.kondrat.pl/policja/ - hahaha)

    Dobrze, dla odmiany ponieważ nic nie pisałem o tych pozytywnych stronach
    GTS, zmodyfikowałem opis fotki

    http://www.arbiter.pl/zdjecie/982

    A oto zalety, które udało mi się zauważyć:

    a.. Łącze działa przez cały czas z deklarowaną przepustowością - jesli jest
    to 2 MBIT to da sie te 2 Mbit w kazdej chwili uzyskac (np testujac
    pobieranie pliku z http://kernel.org
    a.. Na DSLu pingi do NASKU są po ok 6-7ms
    a.. Wyjścia na swiat i do Polski są naprawdę bardzo dobre.
    a.. SEC NS jest rejestrowany w ciagu okolo 15 min, wiec szybko.
    a.. Awarie które się zdarzają, sa bardzo szybko usuwane.Max awaria to może
    15 min, a zwykle wystarczy 5 min i wszystko działa poprawnie

    Tylko te problemy z Aperto na tym małym łaczu 128 mnie dobijały.

    z kolei drugie łacze ktore bylo na Aperto i działało z 2 Mbit nie mialo
    takich przypadlosci jak to lacze male - działało synchronicznie

    Adam
    narzekacz