  • Data: 2003-08-01 04:04:59
    Temat: Re: IPArtners - problemy
    Od: "Adam Kondrat" <adam_odspamiacz@kondrat_delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > miesięczna walka z technikami nie dała rezultatu czy ktoś z Was ma podobne
    > problemy??

    polecam
    http://www.arbiter.pl/zdjecie/982

    to jest opis mojego przejscia.Ale co tam, dam to na newsy
    "
    To jest ping z jednego łącza GTS działającego na DSLu do drugiego łącza GTS
    działającego w systemie Aperto Networks. Lacze na Aperto Networks jest w tym
    momencie obciazone downloadem. Pingi z zewnątrz w tym czasie dochodza do
    3500ms.Od dwóch miesięcy składam zgłoszenia awarii co do tego łącza. Jednak
    bezskutecznie. Łącze nie było synchroniczne. Tzn pobieranie danych w jednym
    kierunku powodowało niemożliwość wysyłania w drugim.
    Obecnie niemal po awanturach i po 2 miesiącach walki, od 2 dni mogę uzyskać
    jednoczesny transfer w kazdym kierunku po 128kbit/s (taką przepustowość ma
    łącze). Jednak pobieranie danych powoduje, ze pingi do tego laca dochodzą w
    czasie 3s.
    Ipartners ma dobre wyjscia na świat, działa to nieźle. Natomiast jesli
    chodzi o Aperto to nikomu tego nie polecam. Jest to usługa bardzo niskiej
    jakości i nijak ma sie do miedzi.
    Oczywiście przy zawarciu umowy obiecywano, ze to jest dobre łącze.
    Aktualnie złozyłem pisemną reklamację. Zobaczymy, jak to się zakończy

    Adam Kondrat

    "