  • Data: 2003-08-01 04:05:19
    Temat: Re: IPArtners - problemy
    Od: "Adam Kondrat" <adam_odspamiacz@kondrat_delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odnosnie moich problemow z GTS Internet Partners, dodam ze jestem podpięty
    do stacji INTRACO w odległości 1100m od bazówki.

    moja antena jest na wysokości 17 piętra i widzi się z anteną na Intraco w
    idealny sposób. po drodze nie ma budynku większego niż połowa mojego, więc
    na takiej odległości to chyba nawet z WI-FI nie powinno być problemów.

    Oczywiście jak już łącze będzie sprawne to założe na swoim routerze kolejki
    i bedę to jeszcze optymalizował. Natomiast obecnie che dostać takie łącze,
    jakie być powinno, a więc synchroniczne i symetryczne.

    Adam Kondat