  • Data: 2012-03-19 16:35:16
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie pierwszy raz Samsung dal ciala podobnie jak Nokia z Lumia.
    > Dopiero niedawno uporali sie z bateria...

    Ale to jedyny poważny problem. I tylko w 800. W Lumii 710 nie ma się do
    czego przyczepić - stąd takie dobre wynki zadowolenia użytkowników.
    No i to bugi wieku dziecęcego, nie zepsucie ponoć działającego produktu jak
    w SGS2.

    > czy usuneli juz problem z
    > jakoscia zdjec i white balance?

    Nie zauważyłem takiego. Zdjęcia robi takie jakich się spodziewam po
    telefonie.

    > Niech dzialaja, moze za jakis czas uda im sie stworzyc odpowiednio
    > funkcjonalny system a oprocz tego dorobia sie wystarczajaco duzej bazy
    > aplikacji, zeby mozna bylo dopasowac urzadzenie do swoich potrzeb a
    > nie odwrotnie.

    Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko
    stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał poprawiać
    po producencie.