  • Data: 2012-03-20 00:07:46
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko
    > stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał poprawiać
    > po producencie.

    Problem WP polega na tym że jest niedorobioną betą, do której używania
    trzeba się dostosować, albo być bardzo ograniczonym co do możliwości
    smarttfonów/pda, płacąc jeszcze za testowanie. Ja rozumiem W8beta
    wydane na zasadzie, masz czas, ochotę lub interes, bierz i sprawdź
    jak działa, czy nie działa i czy da się tego używać.
    Ale WP7 obecnie to żenada, a Lumia jest tego najlepszym przykładem.
    Zachwyty fanboyów Xboxa tego nie zmienią. Przygłupia i nachalna reklama
    Lumii też nikogo oprócz przygłupów w dresach z kapturem, którzy spędzają
    czas wolny prasując drugi komplet dresów, nie trafi. Swoją drogą ciekawy
    target wymyśliła Nokia z kreatywną agencją.
    Czytam te brednie i zachwyty nad Lumią 800, którą po taniości zapakowano
    w obudowę z N9, dając tańszy mniejszy ekran z PenTile, oszczędzając na
    pamięci, całość jest cięższa, itd. Żenada, typowa dla Nokii. Odcina
    kupony licząc że przygłupy nie zauważą, A 710 to chyba najbrzydszy
    telefon jaki się ostatnio pojawił, nie licząc Chińskich wynalazków.
    Patrząc na nachalną promocję Lumii, mam poważne wątpliwości czy WP8
    będzie wartym uwagi systemem dla smartfonu. Obawiam się że docelowym
    klientem do którego będzie skierowany ten produkt, będzie ziomal
    w wyprasowanym dresie z kapturem na głowie, chwalący się podobnym
    kolegom punktami z jakiejś gry z xboksa, które może pokazać na różowej
    lummi.

    --
    kakmaratgmaildotcom