  • Data: 2012-03-20 15:33:03
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Na punkcie każdych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefonów
    > bez androida?

    Dziwnie bym się czół, wyciągając w publicznym miejscu telefon, który
    reklamuje prasowacz w dresie z kapturem.

    > Ojeju, jakiś ty alternatywny. Jak produkty z których korzystasz pojawia sie
    > w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.

    Nieposiadanie Xboxa jest jakąś alternatywą, ale nie neguję jego zalet.
    Gdybym grał to pewnie bym sobie kupił. Telefon, to dla mnie bardziej
    narzędzie niż zabawka i oczekuję od niego, przede wszystkim
    funkcjonalności a nie ograniczeń. WP7 składa się z samych ograniczeń,
    a jedyne co działa to nabłyszczanie kafli. Z androida nie jestem jakoś
    specjalnie zadowolony, dwa lata mu zajęło mu zajęcie miejsca TX
    w kieszeni. Ucieszę się gdy będę miał większy wybór.

    --
    kakmaratgmaildotcom