  • Data: 2012-03-20 13:27:52
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Problem WP polega na tym że jest niedorobioną betą, do której używania
    > trzeba się dostosować, albo być bardzo ograniczonym co do możliwości
    > smarttfonów/pda, płacąc jeszcze za testowanie.

    Jakoś tak się dziwnie składa, że twierdzą tak tylko znający WP z obrazków w
    internetach.

    > Ale WP7 obecnie to żenada, a Lumia jest tego najlepszym przykładem.

    Użytkownicy są bardzo zadowoleni. Bardziej niż ajfonów nawet. Androidy
    zostają daleko w tyle w statystykach.

    > Przygłupia i nachalna
    > reklama Lumii też nikogo oprócz przygłupów w dresach z kapturem,
    > którzy spędzają czas wolny prasując drugi komplet dresów, nie trafi.
    > Swoją drogą ciekawy target wymyśliła Nokia z kreatywną agencją.
    > Czytam te brednie i zachwyty nad Lumią 800, którą po taniości
    > zapakowano w obudowę z N9, dając tańszy mniejszy ekran z PenTile,
    > oszczędzając na pamięci, całość jest cięższa, itd. Żenada, typowa dla
    > Nokii. Odcina kupony licząc że przygłupy nie zauważą,

    Na punkcie każdych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefonów
    bez androida?

    > A 710 to chyba
    > najbrzydszy telefon jaki się ostatnio pojawił,

    Ładniejszy niz Samsungi i HTC.

    > Patrząc na nachalną promocję Lumii, mam poważne
    > wątpliwości czy WP8 będzie wartym uwagi systemem dla smartfonu.
    > Obawiam się że docelowym klientem do którego będzie skierowany ten
    > produkt, będzie ziomal
    > w wyprasowanym dresie z kapturem na głowie, chwalący się podobnym
    > kolegom punktami z jakiejś gry z xboksa, które może pokazać na różowej
    > lummi.

    Ojeju, jakiś ty alternatywny. Jak produkty z których korzystasz pojawia sie
    w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.