  • 91. Data: 2010-06-10 20:32:13
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Sylwester Łazar pisze:

    > Lepiej się kierowca teraz czuje?

    Tak lepiej się czuję. Być może małemu uratowałem życie. A jeśli nie
    możesz w to uwierzyć to mało widocznie widziałeś.

    > Jako mężczyzna to się podjeżdża do kobiety i tłumaczy.
    > I to jest pierwszy etap.

    W tej konkretnej sytuacji niestety nie dało się. Patrz wyżej.
    Choć znając mentalność to dostałbym opierdol że sie wtrącam i zrobiły by
    dalej po swojemu.

    > Jak nie skutkuje to kluczyki w rękę.

    Jasssssne może jeszcze wpierdol miałem jej spuścić?

    > To etap drugi.
    > Trzeci to już według fantazji.
    >
    > Szukać milicjanta, aby pogadał z kobietą to wstyd.
    > Żałować, że tak niski mandat - no to już nie wiem :-(

    Uważasz że 200 to dużo, za to że kogoś sie naraża na niebezpieczeństwo?
    Dwie stówy to jedno tankowanie, jedno wyjście sobotnie na zakupy.
    Ehh.

    > Nie będę nazywał kapusiem.

    Lata mi to.
    pozdrawiam
    marcin

  • 92. Data: 2010-06-10 20:40:27
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 20:30, DoQ wrote:

    > Ale to juz ci koledzy wyjasnili - czytaj co sie do ciebie pisze.

    a ty co jesteś "koledzy"? wnioskuję z twoich wypowiedzi , że masz jakieś
    ciągoty do swojej płci, więc chyba źle trafiłeś...
    Nie masz żadnego argumentu to odp...... się ode mnie i idź do swoich
    "kolegów" wazelniarzu grupowy.

  • 93. Data: 2010-06-10 20:43:18
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-10 20:32, Marcin Jan wrote:

    > Tak lepiej się czuję. Być może małemu uratowałem życie. A jeśli nie
    > możesz w to uwierzyć to mało widocznie widziałeś.

    Przejdz sie po sasiadach, pozagladaj im do lodowki i sprawdz czym karmia
    dzieciaki. Byc moze uratujesz wiecej zyc.

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2010-06-10 20:53:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

> [...]
    > ciągoty do swojej płci, więc chyba źle trafiłeś...
    > Nie masz żadnego argumentu to odp...... się ode mnie i idź do swoich

    ROTFL - skoro nie masz kolegow (jakos mnie to nie dziwi), to musisz miec
    chociaz przyjaciolki. To akurat idealnie pasuje do geja :)

  • 95. Data: 2010-06-10 21:01:02
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 20:53, DoQ wrote:

    > ROTFL - skoro nie masz kolegow (jakos mnie to nie dziwi), to musisz miec
    > chociaz przyjaciolki. To akurat idealnie pasuje do geja :)

    Świetnie - odniosłeś się do najmniej istotnego fragmentu mojej
    wypowiedzi, jak rozumiem temat gejostwa dotknął twoje ego najdotkliwej...
    Wywnioskowałeś że mam tylko przyjaciółki, nie wiem jakim sposobem, ale
    gratuluję pokrętnego myślenia (nie wiem jak to nazwać).
    Bardzo ci współczuję , że masz tylko kolegów (i pewnie tylko na
    usenecie), w każdym razie nie umiesz się nawet sensownie bronić w
    dyskusji, podpierając rzeczowymi argumentami, więc najzwyczajniej
    świecie wypada z mojej strony EOT, bo jak cytować Cejrowskiego "z g.....
    nie rozmawiam, przed g...... trzeba się bronić".

  • 96. Data: 2010-06-10 21:07:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > świecie wypada z mojej strony EOT, bo jak cytować Cejrowskiego "z g.....
    > nie rozmawiam, przed g...... trzeba się bronić".

    Niech będzie EOT ktory rowniez zakoncze cytatem Cejrowskiego
    "Trzeba potępiać grzech sodomski, a pederastów wytykać palcami."

  • 97. Data: 2010-06-10 21:07:50
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > nie zgadzam się, po prostu chciał dać nauczkę komuś kto na nią
    > zasługiwał. Zwrócenie uwagi nic by nie zmieniło bo niby skąd nagle by
    > się znalazł fotelik? Sądzę, iż mandat zmotywuje do zakupu takowego.

    > nie jest karane, jeśli chce się kogoś ostrzec przed niebezpieczeństwem
    > lub poinformować służby porządkowe (np policję) o mającym właśnie
    > miejsce wykroczeniu. Dowodem na to jest to, że autor wątku nie dostał
    > mandatu.
    Jak miał dostać mandat za zmyśloną historię. Nawija makaron na uszy aż dym idzie.

  • 98. Data: 2010-06-10 21:16:34
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 21:07, DoQ wrote:

    > Niech będzie EOT ktory rowniez zakoncze cytatem Cejrowskiego
    > "Trzeba potępiać grzech sodomski, a pederastów wytykać palcami."

    dobra daruj już sobie i tak z twarzą z tej dyskusji nie wyjdziesz i
    większego g...... z siebie nie rób niż jesteś (wstaw sobie za kropki co
    chcesz masz wybór)...

  • 99. Data: 2010-06-10 21:24:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > dobra daruj już sobie i tak z twarzą z tej dyskusji nie wyjdziesz i
    > większego g...... z siebie nie rób niż jesteś (wstaw sobie za kropki co
    > chcesz masz wybór)...

    Aha, bo ty tak twierdzisz? ;)
    Gej nie jest w stanie mnie obrazic.

  • 100. Data: 2010-06-10 21:28:31
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-10 21:24, DoQ wrote:

    > Aha, bo ty tak twierdzisz? ;)
    > Gej nie jest w stanie mnie obrazic.

    skoro nie widzisz, że jesteś żenujący to ja ci nie pomogę...
    gej? a kto ci powiedział, że jestem gejem? masz schizofrenię? boli ego?