    From: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Date: Thu, 10 Jun 2010 21:01:02 +0200

    On 2010-06-10 20:53, DoQ wrote:

    > ROTFL - skoro nie masz kolegow (jakos mnie to nie dziwi), to musisz miec
    > chociaz przyjaciolki. To akurat idealnie pasuje do geja :)

    Świetnie - odniosłeś się do najmniej istotnego fragmentu mojej
    wypowiedzi, jak rozumiem temat gejostwa dotknął twoje ego najdotkliwej...
    Wywnioskowałeś że mam tylko przyjaciółki, nie wiem jakim sposobem, ale
    gratuluję pokrętnego myślenia (nie wiem jak to nazwać).
    Bardzo ci współczuję , że masz tylko kolegów (i pewnie tylko na
    usenecie), w każdym razie nie umiesz się nawet sensownie bronić w
    dyskusji, podpierając rzeczowymi argumentami, więc najzwyczajniej
    świecie wypada z mojej strony EOT, bo jak cytować Cejrowskiego "z g.....
    nie rozmawiam, przed g...... trzeba się bronić".