  • Data: 2013-10-11 08:28:14
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-10 22:41, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a):
    (...)

    > Oczywiscie.
    > ale nie chce mi sie koljnego flejma zaczynać.

    :)

    > Kazdy z nas pozostanie przy swoim.

    Być może, ale...

    > Ja ze w ogole nie po to, ty ze praktycznie tylko po to.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Napisz dlaczego próbujesz dyskutować ze swoimi imaginacjami o tym
    co ja napisałem, a nie z tym co napisałem? Podobieństwo między
    tym co ja napisałem, a tym co Ty napisałeś jakobym ja napisał
    jest niewielkie - podkreślone.

    > Nie, o sciganiu wybranych wykroczen bo te dja najwiekszy zysk.
    > A ze niebezpieczesntwa zandego, to juz znaczenia nie ma.

    Nawet w tym wątku widać, że ściganie wykroczeń (w tym ograniczeń
    prędkości) jest jak najbardziej na miejscu.

    > O tym własnie mówie.
    > zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie ich klepał po plecach i tak im mówił.
    > A ze 90% ludzi uwaza to za kurwienie...

    Uważaj z tym 90% - 90% złapanych pewnie tak, ale nie 90% ludzi :>

    > No widzisz, a oni tylko to jedno. Ciekawe, prawda?

    Widzę, że nie tylko jedno, wiec nieprawda. Szkoda, że Ty widzisz tylko
    jedno (w czym nie jesteś odosobniony).

    Niczego nie udowodniłeś:>