  • Data: 2013-10-10 22:41:46
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Do tego też zostały powołane, więc nie bardzo rozumiem czemu
    > narzekasz.

    Oczywiscie.
    ale nie chce mi sie koljnego flejma zaczynać.
    Kazdy z nas pozostanie przy swoim.
    Ja ze w ogole nie po to, ty ze praktycznie tylko po to.

    > O jakiej chorobie piszesz? O przekraczaniu prędkości na terenie
    > zabudowanym? Tak, dość powszechna choroba. Zostałeś potraktowany
    > objawowo - pomoże, czy jakoś to rozchodzisz?

    Nie, o sciganiu wybranych wykroczen bo te dja najwiekszy zysk.
    A ze niebezpieczesntwa zandego, to juz znaczenia nie ma.

    > Zdziwiłbyś się, ale to nie żadne "kurwienie się" tylko zwykłe
    > spełnianie swoich obowiązków.

    O tym własnie mówie.
    zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie ich klepał po plecach i tak im mówił.
    A ze 90% ludzi uwaza to za kurwienie...

    > Gdyby jeszcze zwierzchnicy bardziej
    > pilnowali innych obowiązków (a w większości tak jest) to w ogóle by
    > nie było specjalnych wątpliwości co do zasadności ich pracy.

    No widzisz, a oni tylko to jedno. Ciekawe, prawda?

    cbdu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze