  • Data: 2013-10-11 13:01:24
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-11 12:42, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
    (..)
    > [ciach]
    >
    > Hmm, wymieniłes to do czego zsotali powołani a nie to, co rzeczywiście
    > robią.
    > To ma być dowód?

    To jest dowód choćby przeciwko Twojemu twierdzeniu, że "Ja ze w ogole
    nie po to" choć mają to explicite wpisane w obowiązki. A robią nie
    tylko to, choć jak wiemy do różnych patologii również dochodzi.
    No, ale to inne służby ścigają.

    > To tak jak z policją.
    > Jeżeli policja nie wystawia w roku 10 mandatów za wyprzedzanie rowerzysty
    > nie pozostawiając metra odległości to uważasz, ze pilnuje przestrzegania
    > tego przepisu czy nie?

    Aha, znaczy poza tym nic nie robią?

    > Co mam ci sprawdzić i udowodnić?
    > Ze w wielu gminach straz zajmuje sie tylko fotoradarami?

    Raczej, ze 90% SM tak działa.

    > Mam ci uduwodnić, ze nie mają umiejetnosci multiplikowania osób i nie sa w
    > stanie robic dwóch rzeczy na raz?

    A gdzie jest napisane, że wszystkie obowiązki tyczą jednego strażnika?
    Jak trzeba to zatrudnią więcej - masz swoją multiplikację :P

    > Bys widział jak stał znak, to nadal byśsie zastanawiał...

    Aha, a Ty mandat przyjąłeś w ciemno?

    > Ale to nie ważne. Nawet jak tam stał, to pytanie po co stał.

    Aha, a Ty mandat przyjąłeś w ciemno?

    > Boczna droga, dojazd do bloku, szeroko, tylko ten parking obok implikował
    > ten zakaz.

    To był zakaz? Skąd Twoja dowolna interpretacja prawa do łamania takiego
    zakazu?

    > ROTFL
    > Ty z wyznawców teorii Michalika?

    Nie bardzo wiem co miałeś na myśli, ale sorry - jak twierdzisz, że
    strażnik wziął w łapę to Ty mu to wręczyłeś i nie ma tutaj żadnego
    wytłumaczenia. Trzeba było zgłosić sytuację gdzie trzeba, a nie teraz
    opowiadać jak to SM czeka na danie w łapę i znajomych.

    > Aha, no to konczmy te dyskusje.

    Znaczy idziesz się pomodlić?