eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyI niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie! › Re: I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
  • Data: 2011-12-17 15:08:55
    Temat: Re: I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > =46ri, 16 Dec 2011 14:32:23 +0000 (UTC), w =
    > <jcfkpn$3et$7@node2.news.atman.pl>, AZ
    > <a...@g...com> napisa=B3(-a):

    > jakiej pr=EAdko=B6ci=20

    > Tak. Dos=B3ownie, bo bez k=F3=B3 :).

    Raz jechałem po takie drodze z samymi dziurami, gdzieś na Węgrzech to
    było blisko Czech (chyba, muszę poszukać bo super droga była)

    Płasko, dokoła pola bez spadku na nie (jak by się wypadło to prosto na pole)
    i kręta dziurawa (spore dziury, ale nie aż tak) droga z widocznością na coś
    koło 3km w przód

    Ale była jazda ;) koło 200 w tych dziurach :), fajnei się po czymś
    takim jeździ, i jeszcze fajnej się auto "zsuwa" na przykład o 3 metry
    w bok na zakrętach.

    A na prostej czuć że z 25% jazdy to jest "lot", i hamowanie jakieś
    takie z 2x dłuższe.