  • 11. Data: 2009-09-20 09:35:08
    Temat: Re: I co na to zwolennicy Full Frame?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Sep., 11:18, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    tal_bedzie_nastepny...

    > buachachachachachachaaaaaa................  :)
    >
    > a ja mam prom kosmiczny w podziemnym silosie na dzialce :)
    >
    > tylko zapomnialem kodu dostepu.

    po raz kolejny dajesz wyraz swojej absolutnej niekompetencji.
    nawet nie wiesz o tym ze tez masz w domu aparat o tak wysokiej
    rozdzielczosci 200 , 300 500 .. ile chcesz mpx
    wszystko zalezy o d techniki pracy i powtorze ten aparat nazywa sie:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5366
    436429516256130

    mozna zobaczyc tablice rejestracyjne samochodu ( trzeba zrobic
    download , inaczej nie widac , w skali 100% - i tak zostala
    zredukowana do 50%)

    i co ?
    czy potrzeba ?

  • 12. Data: 2009-09-20 09:36:04
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-20 01:38:20 +0200, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > No i właśnie krążą plotki, że nowy Pentax 645 ma mieć również taki
    > format. Ale biorąc pod uwagę ile czasu już go próbują wypuścić na rynek
    > (od kiedy to, 2004? 2005? W 2007 miał być już tuż-tuż), to tak do końca
    > nie ma pewności.

    A najlepsze jest to:
    [...]
    Jest marzec 2009 roku i Pentax 645 Digital odradza się jak przysłowiowy
    feniks z popiołów. Ma on niedługo wejść do sprzedaży w Japonii, a w
    Stanach Zjednoczonych nie będzie dostępny, gdyż producent szacuje, że
    udałoby się sprzedać tam zaledwie 200 sztuk. Niestety nie podano
    informacji czy Pentaxa 645 Digital będzie można kupić w Europie.
    [...]
    Małej wiary są ci Japończycy,
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-09-20 09:48:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    >

    > mozna zobaczyc tablice rejestracyjne samochodu ( trzeba zrobic
    > download , inaczej nie widac , w skali 100% - i tak zostala

    :)...................

  • 14. Data: 2009-09-20 10:01:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Sep., 11:48, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    gital_bedzie_nastepny...

    6436429516256130

    > :)...................

    lepsze bylo juz :

    "buachachachachachachaaaaaa................ :)"

    gdyz swiadczylo o tym , ze potrafisz budowac dlugie zdania.

  • 15. Data: 2009-09-20 10:07:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-20 11:36:04 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

> [...]
    > udałoby się sprzedać tam zaledwie 200 sztuk. Niestety nie podano
    > informacji czy Pentaxa 645 Digital będzie można kupić w Europie.

    Jak to wtedy przeczytałem to zdębiałem, bo Hameryka tradycyjnie była
    jednym z największych rynków fotograficznych, również jeśli idzie o MF
    czy dupki. Aż mi trudno jest uwierzyć, że coś takiego powiedział
    oficjalny przedtawiciel producenta i bardziej bym się skłanaił do
    dziennikarskiej nadinterpretacji.

    de Fresz

  • 16. Data: 2009-09-20 10:09:56
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On 20 Sep., 11:18, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >i co ?
    >czy potrzeba ?

    Rzuc linkiem do fotki modelki lub jakiegos zywego stworzenia. Albo
    wzburzonego morza.

  • 17. Data: 2009-09-20 10:14:26
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

> [...]
    > 200 mpx
    >
    > jesli chodzi o liczbe pixeli , i gdyby to bylo kryterium rzeczywiscie
    > jedynym lub najwazniejszym  determinujacym jakosc obrazu   to kazdy z
    > nas ma taki wysokorozdzielczy aparat w domu - a nazywy sie on
    > panorama.
    >
    > jak rosnie jakosc obrazu  z l.pixeli   mozna sie przekonac skladajac
    > panoramy - kazdy sobie moze sam odpowiedziec na to pytanie.
    >
    > decydujace sa przy aktualnych technologiach : wielkosc pojedynczego
    > pixela i stopien pokrycia powierzchni matrycy przez czynna

    Skoro cię to nie interesuje, to po co się wypowiadasz? Mnie np.
    kompletnie nie interesuje co masz do powiedzenia, bo to stek frazesów
    i kalendarzowych mądrości modnych 10 lat temu i wyrwanych z kontekstu.
    Nie znasz się na czymś, nie interesuje cię to - to siedź cicho,
    zamiast łaskawie dzielić się ze światem swoją ignorancją.

  • 18. Data: 2009-09-20 10:15:05
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha XX YY napisał tak:

> [...]
    > rozdzielczosci 200 , 300 500 .. ile chcesz mpx
    > wszystko zalezy o d techniki pracy i powtorze ten aparat nazywa sie:

    Buehehehehe, jakie piekne zdjecie :D

    A zrobisz ta swoja hipertechnika zdjecie czemukolwiek co jest bardziej
    ruchliwe od jakiejs kupy kamieni?

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 19. Data: 2009-09-20 11:01:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Sep., 12:15, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:

    6436429516256130

    > Buehehehehe, jakie piekne zdjecie :D

    a gdzie sie tutaj dopatrujesz piekna zdjecia -bo ja nie znajduje ?
    widze tylko piekna nature sfotografowana wcale nie pieknie -
    powiedzialbym neutralnie .

    za to mozna poczuc co oznacza slowo rozdzielczosc.
    zdjecie ma aktualnie rozdzielczosc ok 93 mpx oryginal mial ok 185
    mpx.

    kazdy moze.

    > A zrobisz ta swoja hipertechnika zdjecie czemukolwiek co jest bardziej
    > ruchliwe od jakiejs kupy kamieni?

    to nie jest moja hipertechnika , tylko mozliwosc , ktora ma kazdy
    posiadacz aparatu cyfrowego.

    mnie nie podniecaja dane na temat gigantycznych rozmiarow matryc ich
    rozdzielczosci . na ekranie monitora obraz jest praktycznie taki sam z
    matrycy 200 mpx jak i z matrycy 2 mpx.

  • 20. Data: 2009-09-20 11:10:19
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Uzytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Rzuc linkiem do fotki modelki lub jakiegos zywego stworzenia. Albo
    > wzburzonego morza.

    Czasem sie da nawet z 5 klatek :)
    http://static.panoramio.com/photos/original/25080945
    .jpg