  • 1. Data: 2009-09-18 16:16:14
    Temat: Tripod Canon pytanie.
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś może mi powiedzieć jaką minimalną średnicę ma otwór w uchwycie do
    Canona 70-200/4 L? W opisie jest że 66 mm, ale nie wiem czy to jakaś średnia
    wartość czy przy max skręceniu? Chcę ten uchwyt kupić do Pentacona 200/4
    (M42), a ten ma fi = 62 mm i nie wiem czy duży będzie luz. Ewentualny 1 czy
    2 mm zniweluję, ale 4 to może już latać :-). Chyba że ktoś ćwiczy taki układ
    i jest w porządku...
    Dzięki i pozdrawiam.
    RJ

  • 2. Data: 2009-09-21 07:32:07
    Temat: Re: Tripod Canon pytanie.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 18 Sep 2009 18:16:14 +0200, Robert_J wrote:
> [...]
    > Canona 70-200/4 L? W opisie jest że 66 mm, ale nie wiem czy to jakaś średnia

    Na max skreceniu: 64mm jest luz, 64.5 juz bedzie w miare ciasno.

    HTH,
    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/