-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
Date: Tue, 16 Aug 2016 12:41:17 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <nouqk3$7fc$1@node1.news.atman.pl>
References: <c...@g...com>
<noeqvh$u4l$2@node2.news.atman.pl> <noerfo$3a7$1@node1.news.atman.pl>
<57ab09be$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
<nof1nt$9us$1@node1.news.atman.pl>
<57ab0d1e$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<nof2pr$b2q$2@node1.news.atman.pl>
<57ab1aa2$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<nof6mo$f6i$1@node1.news.atman.pl> <nof7pu$g0s$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<noff9l$oge$1@node1.news.atman.pl>
<1mj85a4o9i9i0$.1sfr0zz1hu46d.dlg@40tude.net>
<noh053$1mk$1@node2.news.atman.pl>
<swkbw9yfgh9f$.1v7u0dmf6aot9$.dlg@40tude.net>
<nohs1p$tnu$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<nok63q$j7n$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<noud72$pfa$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1471344067 7660 83.142.198.226 (16 Aug 2016 10:41:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Aug 2016 10:41:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <2...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587118
[ ukryj nagłówki ]On 16.08.2016 11:12, s...@g...com wrote:
>>> W dzień jeżdzę za ciężarówkami. I dlatego mam zebrane dobre statystyki z różnych
prędkości na tej samej trasie.
>>
>> No i super. Ale już ustaliliśmy, że lewego pasa nie blokujesz, a oni
>> tak, więc średi argument.
>>
>
> I dzieki temu widze ze problem jaki tu analizujemy nie jest problemem dużym.
Nie wiem jak ci to napisać. Zeznajesz, że lubisz jeździć za tirami i
dlatego doskonale wiesz, że ich wyprzedzanie się nie jest problemem dla
tych co jadą szybciej;) No jakby ci to... no, generalnie z dupy argument;)
> Na moje to raczej strata 10-30 sekund per akcja.
Nie. Ile ma ten tir - z 18 metrów? Razy dwa, plus jakiś minimalny
margines i wychodzi 40m. w 10 sekund trzeba by jechać 4m/s różnicy. To
jest 15km/h różnicy - a tu są często różnice 3-5 km/h. Czyli w
najlepszym przypadku 40 sekund, w praktyce koło minuty.
No i jak liczysz ile tracisz na akcję, to nie można zapomnieć że ze 140
do 90 nie zwalniasz w miejscu i potem nie przyspieszasz momentalnie.
Realnie taka akcja to coś koło 2 minut realnie. Masz taką akcję co 50
kilometrów na 200 to już spada 8 minut.
> I na moje oko równie często trzeba zwalniać przez ciężarówkę co przez "fabiarzy".
No i jedni i drudzy się zachowują źle - żaden argument.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.16 13:24 s...@g...com
- 16.08.16 13:43 Shrek
- 16.08.16 15:15 J.F.
- 16.08.16 15:23 J.F.
- 16.08.16 17:58 Cavallino
- 16.08.16 18:01 Cavallino
- 16.08.16 18:32 J.F.
- 17.08.16 09:31 s...@g...com
- 17.08.16 09:33 s...@g...com
- 17.08.16 10:05 s...@g...com
- 17.08.16 16:08 Cavallino
- 17.08.16 16:09 Cavallino
- 17.08.16 22:55 re
- 17.08.16 23:05 re
- 18.08.16 08:25 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=