  • 51. Data: 2012-05-30 14:07:59
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 13:46, $heikh el $hah pisze:

    > Rozumiem, że ty musisz wpierw ruchnąć tajską prostytutkę, by móc ocenić,
    > że zmarnowałeś kupę kasy? :)

    Masz w watku opinie goscia co ma taki sprzet i nim jezdzi, masz w
    archiwum opinie goscia co sie nawet scigal tym wynalazkiem. Obydwaj
    mowia ze jest ok, ale twierdzisz ze sa do dupy to tak Ci sie zdaje.

    > Bardziej komfortową, bo bez obawy, że jego Chujsung
    > mu zdechnie i już się nie podniesie.

    Jesli kupi kawasaki to pojedzie na wycieczke z obawa ze mu jego kawasaki
    zdechnie i juz sie nie podniesie. Taki lajf.

    > A jak Kawa mu się znudzi, to sprzeda i nie straci tyle, ile by stracił w przypadku
    sprzedaży Chinola.

    Nie pisz po serbsku! *
    A jak ma myslec o sprzedazy to chyba najlepszy bylby charlej, bardzo
    wolno traci na wartosci :)

    > Sorry, że tak sobie tylko głośno i śmiesznie myślę, ale lubię to robić. :)

    Wyglaszasz autorytarne opinie o chujowosci tego sprzeta, a z tego co
    piszesz to nawet go z bliska nie widziales :)
    BTW wiesz ze byly czasy gdy 'japonskie' oznaczalo syf ktory zaraz sie
    zepsuje ? A pierwszy transport Toyoty ktory dotarl do stanow byl takiej
    jakosci ze samochody nie byly w stanie samodzielnie zjechac z promu?
    Czasy sie zmieniaja, jakosc sprzetow tez. :)

    pozdr
    newrom
    * - jezyk ktorym sie poslugujesz jest tak samo serbski jak hyosung
    chinski :-)

    PS. za to gdybym mial kupowac starsza uzywke to wybralbym cos wielkiej 4
    ze wzgl na dostepnosc czesci uzywanych.
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 52. Data: 2012-05-30 14:19:57
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 14:06, Marcin N pisze:

    > To na potwierdzenie Twoich słów:
    > http://www.hyosung.com.pl/o-marce/hyosung/

    Nie ma to jak wiarygodne źródło z dużą ilością danych (np. liczbą
    punktów serwisowych w Hong Kongu i Australii).

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 53. Data: 2012-05-30 14:24:50
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Masz w watku opinie goscia co ma taki sprzet i nim jezdzi, masz w
    > archiwum opinie goscia co sie nawet scigal tym wynalazkiem. Obydwaj
    > mowia ze jest ok, ale twierdzisz ze sa do dupy to tak Ci sie zdaje.

    Tak.
    Icomipaniezrobisz?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 54. Data: 2012-05-30 18:40:33
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Jesli kupi kawasaki to pojedzie na wycieczke z obawa ze mu jego kawasaki
    > zdechnie i juz sie nie podniesie. Taki lajf.

    :)

    > A jak ma myslec o sprzedazy to chyba najlepszy bylby charlej, bardzo wolno
    > traci na wartosci :)

    W ogole jak wino - moze zyskiwac, jak mu sie gola babe strzeli na baku!

    > PS. za to gdybym mial kupowac starsza uzywke to wybralbym cos wielkiej 4
    > ze wzgl na dostepnosc czesci uzywanych.

    Z calej 4? ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 55. Data: 2012-05-30 20:09:59
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    >do 5kpln :) bo nie stracisz duzo przy sprzedazy bo na 150% zmieni Ci sie
    >punkt widzenia motocyklizmu i bedziesz chcial czym innym jezdzic.

    Tej, no. A bylby z tego motor dla dziewczynki? Pierwszy motor...
    Znaczy z takich starszych troche rocznikow raczej ale ten Hujosung ?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 56. Data: 2012-05-30 20:33:03
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 30 - 05 - 2012 (środa) o godzinie 10:40, Marcin N napisał(a):

    > Szkoda, że nie podali masy i momentu obrotowego.
    > Ale niespełna 20 tys za turystyka - ciekawe. Może mieć branie.
    > Pytanie tylko - co to za jakość.

    Obejrzałem go sobie z ciekawości dość dokładnie na Wrocławskich Targach
    Motocyklowych i jedyne co mogę powiedzieć, to to, że jakość materiałów i
    wykonania jest, delikatnie mówiąc, marna. Kiepskie plastiki, niedokładnie
    spasowane, elementy metalowe wyglądały tak, jakby miały zardzewieć po
    pierwszym deszczu... raczej bym się w to nie pakował. IMHO między Junakiem
    NK 650 a Hyosungiem jest jednak spora różnica jakościowa, na korzyść tego
    ostatniego, oczywiście.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 57. Data: 2012-05-30 23:17:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-30 08:14, AZ pisze:

    > Jakie były kryteria wyścigu Dojechanie do mety? Czy pchanie było
    > dozwolone? ;-)

    Dawały radę, chociaż oidp Mini wymienił w swoim silnik na gwarancji.
    Jeździł nim później przez 2 czy 3 lata szosowo.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 58. Data: 2012-05-31 07:42:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 18:40, Ivam pisze:

    > Z calej 4? ;)

    Chyba cala 4 ma motocykle na ktore bym sie skusil.

    pozdr
    newrom

  • 59. Data: 2012-05-31 08:08:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Magic napisał(a):
    > Jeździł nim później przez 2 czy 3 lata szosowo.

    A teraz u mnie garazuje i bedzie jezdzil :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 60. Data: 2012-05-31 08:09:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jacot napisał(a):
    > Tej, no. A bylby z tego motor dla dziewczynki? Pierwszy motor...
    > Znaczy z takich starszych troche rocznikow raczej ale ten Hujosung ?

    Bylby, nieporaza niczym, no moze troche wagom :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead