  • 71. Data: 2012-05-31 14:11:27
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

  • 72. Data: 2012-05-31 14:14:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf
    sprzedam nerke

  • 73. Data: 2012-05-31 14:30:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-31 14:00, Jasio pisze:

    > Jak już się tak młodzieżowo brandzlujemy, to podam swoj typy:
    > -zrx 1200, koniecznie z kwadratową lampą

    ZRX1200 chce kolega sprzedac, ale nie wiem jaka ma lampe.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 74. Data: 2012-05-31 14:35:21
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4fc76458$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

    > ZRX1200 chce kolega sprzedac, ale nie wiem jaka ma lampe.

    Tak czy owak, podane typy wystarczyłyby mi jako plakat w garażu.
    W tej chwili mam dalece odmienne plany motocyklowe.
    Chociaż w sumie... pojemność się zgadza.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 75. Data: 2012-05-31 14:47:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-31 14:00, Jasio pisze:

    > Jak już się tak młodzieżowo brandzlujemy, to podam swoj typy:
    > -zrx 1200, koniecznie z kwadratową lampą.i w kawasaki racing green

    Wiem kto ma takiego na sprzedaz jakby co. Stan absolutnie idealny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 76. Data: 2012-05-31 17:00:30
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Kuczu pisze:

    > Moesz miec jeszcze z polska nazwa, taniej i prosto z Chin:
    >
    > http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/nk650/

    Disajn w stylu buela, całkiem całkiem. Ciekawe jak to jeździ

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 77. Data: 2012-05-31 17:43:48
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >o wiecie o tym motocyklu ?? na portalach moto pojawiły się ogłoszenia
    >przedaży w dość dobre cenie, lekko ponad 20 tys - nówka. Przyznam że z
    >wglądu podoba mi się bardzo.

    Jak szukasz moto a podoba Ci się Yamaha xj6 z poł owiewka, to kolega ma z
    polskiego salonu z nakręconymi 6 tysiącami chyba 2010 rok. i głownie stoi w
    garażu na bank nie leżała i nie dzwonowa. za 17 tyś odda. nie ma niestety
    ABS`u ale te z owiewkami chyba nie miały.

    http://otomoto.pl/yamaha-xj-6-diversion-M3156587.htm
    Nie mam działki od sprzedaży, ale moto naprawdę jak z opisu.

    Buniek

  • 78. Data: 2012-06-09 08:31:43
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No dobrze, faktycznie SV650 są w dobrej cenie, z drugiej strony ja się nie
    > znam bo to pierwszy motor. Boję się że wtopię. A tu niby nowy.

    Hyosung to motocyklowy brand koncernu Hyundai. I wszystko na temat.

  • 79. Data: 2012-06-09 09:08:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-09 08:31, Jackare pisze:
    > Użytkownik "Marcin" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hyosung to motocyklowy brand koncernu Hyundai. I wszystko na temat.

    Jeśli tak - to tylko kupować. Samochody mają co najmniej dobre.