    Date: Wed, 30 May 2012 14:07:59 +0200
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    <4fc60698$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <jq51al$atk$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 2012-05-30 13:46, $heikh el $hah pisze:

    > Rozumiem, że ty musisz wpierw ruchnąć tajską prostytutkę, by móc ocenić,
    > że zmarnowałeś kupę kasy? :)

    Masz w watku opinie goscia co ma taki sprzet i nim jezdzi, masz w
    archiwum opinie goscia co sie nawet scigal tym wynalazkiem. Obydwaj
    mowia ze jest ok, ale twierdzisz ze sa do dupy to tak Ci sie zdaje.

    > Bardziej komfortową, bo bez obawy, że jego Chujsung
    > mu zdechnie i już się nie podniesie.

    Jesli kupi kawasaki to pojedzie na wycieczke z obawa ze mu jego kawasaki
    zdechnie i juz sie nie podniesie. Taki lajf.

    > A jak Kawa mu się znudzi, to sprzeda i nie straci tyle, ile by stracił w przypadku
    sprzedaży Chinola.

    Nie pisz po serbsku! *
    A jak ma myslec o sprzedazy to chyba najlepszy bylby charlej, bardzo
    wolno traci na wartosci :)

    > Sorry, że tak sobie tylko głośno i śmiesznie myślę, ale lubię to robić. :)

    Wyglaszasz autorytarne opinie o chujowosci tego sprzeta, a z tego co
    piszesz to nawet go z bliska nie widziales :)
    BTW wiesz ze byly czasy gdy 'japonskie' oznaczalo syf ktory zaraz sie
    zepsuje ? A pierwszy transport Toyoty ktory dotarl do stanow byl takiej
    jakosci ze samochody nie byly w stanie samodzielnie zjechac z promu?
    Czasy sie zmieniaja, jakosc sprzetow tez. :)

    pozdr
    newrom
    * - jezyk ktorym sie poslugujesz jest tak samo serbski jak hyosung
    chinski :-)

    PS. za to gdybym mial kupowac starsza uzywke to wybralbym cos wielkiej 4
    ze wzgl na dostepnosc czesci uzywanych.
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601