  • 41. Data: 2012-05-30 13:25:52
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 12:46, $heikh el $hah pisze:

    > Okej. Będzie w punktach i na raty, bo ja go nie mam.
    > 1. Sieć serwisowa. Istnieje?

    Nie wiem. Dla mnie nie musi istnieć autoryzowana sieć - serwisuję w
    "niemarkowych". Zarówno samochody jak motocykle.

    > 2. Dostępność części. Jak z nią?

    Nie wiem. Chętnie się dowiem.

    > 3. Trwałość części. Jak wyżej.

    Nie wiem - o to właśnie pytałem wyżej licząc na Twoją odpowiedź.

    > 4. Jakość części. Połowa '12 r. a tam w nowościach "Junaka" motorower z
    > bębnowym. Litości...

    Prawda - marnie. Nawet rowerom od lat montują tarczowe tu i ówdzie.

  • 42. Data: 2012-05-30 13:32:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 13:25, Marcin N pisze:

    > Nie wiem. Chętnie się dowiem.

    To, jak i pozostałe pytania, było retoryczne.

    > Nie wiem - o to właśnie pytałem wyżej licząc na Twoją odpowiedź.

    Jak wyżej. W odpowiednie miejsca wstaw sobie: "źle" bądź "nie ma".

    I poważnie - wolałbyś Hyosunga za 20 czy Kawasaki za 25?
    Hyosungi mogą mieć sens na rynku wtórnym, bo szybko będą tracić na
    wartości - w przeciwieństwie do takiego Kawasaki, które sprzedasz z
    mniejszą stratą i w efekcie zapłacisz minimalnie więcej, tyle samo lub
    nawet mniej.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 43. Data: 2012-05-30 13:37:08
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    http://youtu.be/nikbua7T2tg :)))

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 44. Data: 2012-05-30 13:38:01
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 12:55, Marcin pisze:

    > W sumie, widzę na stronie kawasaki że model 6r kosztuje 27 tyś, w
    > zasadzie różnica do akceptacji, może faktycznie opłaca się kupić coś
    > markowego

    Z drugiej strony za 7tys zrobisz sobie 3 tygodniowa wycieczke,
    przejedziesz kilka(nascie) tys km, wypijesz lokalnych trunkow zagryzajac
    lokalnym jedzeniem do oporu itd.
    Z trzeciej strony wolalbym za 5-10tys kupic uzywke (pewna) i pozostale
    20 roztrwonic na jazde ;)
    Szejk nie jezdzil hyosungiem, nie mial z nim stycznosci, ale pitoli ze
    do dupy. Sorry, ale smiszne to :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 45. Data: 2012-05-30 13:46:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 13:32, $heikh el $hah pisze:

    > I poważnie - wolałbyś Hyosunga za 20 czy Kawasaki za 25?

    Kawasaki za 25. Ale nie kojarzę aż tak niskich cen na nowe motocykle.

  • 46. Data: 2012-05-30 13:46:33
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Szejk nie jezdzil hyosungiem, nie mial z nim stycznosci, ale pitoli ze
    > do dupy. Sorry, ale smiszne to :)

    Rozumiem, że ty musisz wpierw ruchnąć tajską prostytutkę, by móc ocenić,
    że zmarnowałeś kupę kasy? :)
    Z tego, co pisze kolega Marcin, wynika, że nie klepie wielkiej biedy,
    więc pozwoliłem sobie przypuścić, że nawet po kupnie Kawasaki będzie go
    stać na wycieczkę. Bardziej komfortową, bo bez obawy, że jego Chujsung
    mu zdechnie i już się nie podniesie. A jak Kawa mu się znudzi, to
    sprzeda i nie straci tyle, ile by stracił w przypadku sprzedaży Chinola.
    Sorry, że tak sobie tylko głośno i śmiesznie myślę, ale lubię to robić. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 47. Data: 2012-05-30 13:48:21
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Chodzi o to ze nie sa to "firmy krzaki", ktore znikna za miesiac. Daja gwarancje,
    serwisuja te motocykle od lat. Natomiast prawdziwej, "chinszczyzny" nie obsluguja. I
    mysle ze jest ku temu powod.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 48. Data: 2012-05-30 13:49:15
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 13:46, Marcin N pisze:

    > Kawasaki za 25. Ale nie kojarzę aż tak niskich cen na nowe motocykle.

    Pierwsza z brzegu: http://otomoto.pl/kawasaki-er-6-n-M1156191.html
    Naturalnie można dołożyć 2oo waluty i mieć '12.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 49. Data: 2012-05-30 13:51:29
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 30.05.2012 13:46, Marcin N wrote:
    > Ale nie kojarzę aż tak niskich cen na nowe motocykle.

    Honda NC.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 50. Data: 2012-05-30 14:06:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 13:48, Iguan_007 pisze:
    > Chodzi o to ze nie sa to "firmy krzaki", ktore znikna za miesiac. Daja gwarancje,
    serwisuja te motocykle od lat. Natomiast prawdziwej, "chinszczyzny" nie obsluguja. I
    mysle ze jest ku temu powod.

    To na potwierdzenie Twoich słów:
    http://www.hyosung.com.pl/o-marce/hyosung/

    "Marka Hyosung na rynku motocykli na świecie istnieje od 34 lat, swoje
    sieci dystrybucji posiada w wielu krajach na świecie, największe centrum
    dystrybucji znajduje się w Stanach Zjednoczonych.
    Założona w 1978r. firma S&T Motors opanowała sztukę łączenia najnowszych
    technologii i innowacyjnych rozwiązań w produkcji wysokiej jakości
    motocykli, skuterów i ATV.
    Kierując się pasją od 34 lat, S&T Motors stała się wiodącym producentem
    w Korei i na świecie. Sieć dystrybucji w 60 rynkach na całym świecie i
    utworzenie własnej spółki dystrybucyjnej w USA, utwierdza S&T Motors w
    przekonaniu o silnej pozycji na światowym rynku.
    S&T Motors zobowiązując się do postępu technologicznego, spełnia
    oczekiwania swoich klientów na całym świecie."