  • 31. Data: 2012-05-30 11:58:59
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 11:18, Marcin N pisze:

    > Serio aż taka tragedia, czy to tylko zaczepka?

    Za dużo by pisać. Wystarczająco dobre, by polecić teściowej.
    Wystarczająco złe, by jebnąć kumpla żółwikiem w ramię, gdy powie, że się
    nad tym zastanawia.
    Ja mam zwyczaj kupować jakość bez zważania na cenę bądź w droższych
    przypadkach - brać na szalę stosunek ceny do jakości.
    A od typowej chińszczyzny zawsze trzymam się z daleka, bo tam płacisz
    jakością za cenę - proste.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 32. Data: 2012-05-30 11:59:42
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Co wyczytales w szklanej kuli ? :)

    Kryształowej.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 33. Data: 2012-05-30 12:07:45
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > No to nie szkoda na piersze moto wydac ponad 20kpln?

    hmmm powiedzmy że nie szkoda, ale chciałbym coś nowszego, a jaki jest
    Twój punkt widzenia ??? Pytam poważnie, jaki motor kupiłbyś na moim
    miejscu ?? do jakiej kwoty ?

  • 34. Data: 2012-05-30 12:16:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin napisał(a):
    > hmmm powiedzmy że nie szkoda, ale chciałbym coś nowszego, a jaki jest
    > Twój punkt widzenia ??? Pytam poważnie, jaki motor kupiłbyś na moim
    > miejscu ?? do jakiej kwoty ?

    do 5kpln :) bo nie stracisz duzo przy sprzedazy bo na 150% zmieni Ci sie
    punkt widzenia motocyklizmu i bedziesz chcial czym innym jezdzic.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 35. Data: 2012-05-30 12:19:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 12:07, Marcin pisze:
    > hmmm powiedzmy że nie szkoda, ale chciałbym coś nowszego, a jaki jest
    > Twój punkt widzenia ??? Pytam poważnie, jaki motor kupiłbyś na moim
    > miejscu ?? do jakiej kwoty ?

    Jako nietutejszy chargé d'affaires, odpowiem za niego:
    jeśli kasy nie szkoda, to kup, jaki ci się podoba, bo nawet na
    odblokowanym 50 ccm możesz się skutecznie przekręcić o drzewo.
    I właśnie w tej chwili (tzn. tuż przed nią) dochodzimy do sedna sprawy
    (problemu): jeśli kupisz chińczyka za 20kpln, to się nim owiniesz o
    młodą brzozę, a takim Kawasaki ER6 za 25kpln brzozę przetniesz jak
    żyletką zapałkę i polecisz dalej.
    Cieszę się, że pomogłem. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 36. Data: 2012-05-30 12:38:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 11:58, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > przypadkach - brać na szalę stosunek ceny do jakości.
    > A od typowej chińszczyzny zawsze trzymam się z daleka, bo tam płacisz

    Dobra, dobra. Wal konkretnie. Mamy czas.

  • 37. Data: 2012-05-30 12:46:32
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 12:38, Marcin N pisze:
    > Dobra, dobra. Wal konkretnie. Mamy czas.

    Okej. Będzie w punktach i na raty, bo ja go nie mam.
    1. Sieć serwisowa. Istnieje?
    2. Dostępność części. Jak z nią?
    3. Trwałość części. Jak wyżej.
    4. Jakość części. Połowa '12 r. a tam w nowościach "Junaka" motorower z
    bębnowym. Litości...

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 38. Data: 2012-05-30 12:55:30
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 12:19, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > (problemu): jeśli kupisz chińczyka za 20kpln, to się nim owiniesz o
    > młodą brzozę, a takim Kawasaki ER6 za 25kpln brzozę przetniesz jak

    W sumie, widzę na stronie kawasaki że model 6r kosztuje 27 tyś, w
    zasadzie różnica do akceptacji, może faktycznie opłaca się kupić coś
    markowego

  • 39. Data: 2012-05-30 13:10:26
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Hej,

    To moze odpowiem na 3 i 4. Hyosung to nie chinszczyzna. W Australii sprzedaja je w
    salonach razem z "normalnymi" motocyklami. Kiedys rozwazalem kupno - dealer dawal
    taki sam czas gwarancji jak na Yamahe. Przyznaje ze nie wiem czy nadal to robia.

    Co do jakosci czesci - kolega ujezdzal 650 i serwisowanie wygladalo tak jak w kazdym
    innym motocyklu - od przegladu do przegladu.

    Poruszyles temat przestarzalych hamulcow. Ogladalem stoisko producenta tych motocykli
    na wystawie motocyklowej kilka lat temu i kilka miesiecy temu. Kiedys wygladaly na
    troche niedopracowane i chyba mialy problemy z rdza. Ale teraz wygladaja naprawde
    dobrze. To prawda ze stylistyka nie jest kreatywna bo wyglada ludzaco podobnie do
    motocykli wielkiej czworki ale to nie taka wada. Rozwiazania wydaja sie nie
    pozostawac w tyle za innymi.

    Gdby oferowali motocykl ktory mi odpowiada, nie wahalbym sie go kupic.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 40. Data: 2012-05-30 13:12:50
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 12:55, Marcin pisze:
    > W sumie, widzę na stronie kawasaki że model 6r kosztuje 27 tyś

    Cena katalogowa. Bez problemu kupisz za 2kpln mniej, które będziesz mógł
    przeznaczyć na jakieś lanserskie odzienie z dobrze wypasionej krówki. :)

    > może faktycznie opłaca się kupić coś markowego

    100%. (Nie mylić z: 100?.)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!