  • 21. Data: 2012-05-30 10:38:28
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 10:32, Kuczu pisze:

    > Moesz miec jeszcze z polska nazwa, taniej i prosto z Chin:

    Ale masz pewność, że te naklejki produkuje polska firma i dopiero u nas
    je przyklejają?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 22. Data: 2012-05-30 10:40:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Moesz miec jeszcze z polska nazwa, taniej i prosto z Chin:
    >
    > http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/nk650/

    Szkoda, że nie podali masy i momentu obrotowego.
    Ale niespełna 20 tys za turystyka - ciekawe. Może mieć branie.
    Pytanie tylko - co to za jakość.

  • 23. Data: 2012-05-30 10:45:36
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - kto? co? wie ??
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 10:31, AZ pisze:

    > torze śmierci wytyczonym na lotnisku w BP.

    Wot, stolyca! Wielki Swiat!
    Tylko na BP macie te lotniska czy na bliskiej tez sa ?

    > Chłopaku, tu jest Warszawa i prawie mamy autostrade pod sam Poznań.

    U nas na prowincji nie mamy autostrady pod sam Poznan, ino do Berlina
    czy innego Paryza. Ale jak premierem zostanie polityk z Krakowa to hoho!
    Nawet z Zapiekanki zrobi autostrade i serpentyny na Giewoncie!
    A lotniska to bedziemy miec nawet na cepeenie Pana Czesia.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 24. Data: 2012-05-30 10:51:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/30/2012 10:40 AM, Marcin N wrote:

    > Szkoda, że nie podali masy i momentu obrotowego.
    > Ale niespełna 20 tys za turystyka - ciekawe. Może mieć branie.
    > Pytanie tylko - co to za jakość.

    Gdzie tam widzisz turystyka?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-05-30 10:53:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-30 10:40, Marcin N pisze:
    > Szkoda, że nie podali masy i momentu obrotowego.
    > Ale niespełna 20 tys za turystyka - ciekawe. Może mieć branie.
    > Pytanie tylko - co to za jakość.

    Taka, że w bonusie powinni dodawać power tape, wd-40 i linkę holowniczą.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 26. Data: 2012-05-30 10:54:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/tr650/

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 27. Data: 2012-05-30 10:57:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-30 10:53, $heikh el $hah pisze:

    > Taka, że w bonusie powinni dodawać power tape, wd-40 i linkę holowniczą.

    Co wyczytales w szklanej kuli ? :)

    pozdr
    newrom

  • 28. Data: 2012-05-30 10:58:06
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Gdzie tam widzisz turystyka?

    Wersja TR.
    Macalem czopera 250, nawet sie tym przejechalem. Kurde za zadne skarby
    tego bym nie chcial :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 29. Data: 2012-05-30 11:08:56
    Od: Daniel Horecki <m...@m...pl>

    AZ <a...@g...com> writes:

    > Gdzie tam widzisz turystyka?

    Jest obok:

    http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/tr650/

    morr

    --
    Daniel Horecki
    http://morr.pl http://linux.pl http://netbsd.pl http://netbsd.org

  • 30. Data: 2012-05-30 11:18:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Taka, że w bonusie powinni dodawać power tape, wd-40 i linkę holowniczą.

    Serio aż taka tragedia, czy to tylko zaczepka?