    From: "Waldemarrr" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Hugin, nie umiem opanowac, pomozcie
    Date: Sat, 13 Feb 2010 20:16:21 +0100

    > daj gdzies pojedyncze zdjecia to moze uda sie mi sprawdzic.

    To moze sformuuje pytanie inaczej. Nie chodzi mi o to by wystawic zdjecia,
    ktos posklada i powie "patrz, da sie, zaden problem". Bo od tego nie stane
    sie madrzejszy. Raczej chodzi mi o to by ktos doswiadczony poradzil na co
    zwrocic uwage, by program skladal zdjecia w miare bezproblemowo. Chodzi mi o
    kilka porad ogolnych, ktore pozwola radzic sobie z roznymi zdjeciami w
    przyszlosci, a nie tylko rozwiazanie tego konkretnego przykladu. Znalazlem w
    archiwum watek sprzed miesiaca o instalacji Hugina:

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/8815b79a2bc5a2b7/f3ff3835bb646a7a
    ?hl=pl&q=hugin

    Do poprzedniego zestawu zdjec dodalem wiecej punktow kontrolnych i owszem,
    nie jest juz tak koszmarnie.

    http://www.waldek.sewera.pl/hugin2.jpg

    Ale jak sie przyjrze szczegolowej, to ciagle jeszcze 12-14 miejsc wymaga
    ostrego retuszu, bo jakies tam linie sie nie schodza. To chyba nie tak
    powinno wygladac. Dlatego mam wrazenie, ze cos robie zle lub nieoptymalnie.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl