  • Data: 2010-01-21 16:25:46
    Temat: Re: Hugin - automatyczne wyznaczanie punktów
    Od: Bartess <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej ściągnąć najnowszego Hugina,

    Ściągnąłem
    > wgrać mu do odpowiedniego katalogu
    > autopano i wszystko robić z poziomu Hugina przez ten kreator na pierwszej
    > zakładce.

    A dokłedniej do którego katalogu? Czy po dograniu tego autopano pojawi
    się jakas nowa opcja na tej pierwszej zakładce?

    XX YY - obecnie chcę zlozyc panoramę poziomą tak koło 180* i inną
    360*.

    Remigiuszu - zainstalowałem wersję full i nic...

    A tak z ciekawości - Hugin potrafi zrobić takąpanoramę sferyczną jak
    są dostępne np na zumi lub mapach googla?

    Pozdrawiam i dziękujęza odpowiedzi.